لیگ قهرمانان آسیا

پایان تلخ برای سپاهان

تیم فوتبال سپاهان ایران در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل لوکوموتیو تاشکند ازبکستان تن به دومین شکست خود داد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۹
پایان تلخ برای سپاهان

به گزارش جام جم ورزشی، در این دیدار که از گروه نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا و در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، تیم سپاهان با ارائه یک بازی پر انتقاد با 2 گل مغلوب حریف خود شد و به دومین شکست خود در این رقابت ها تن داد.
مراد بیکمائف در دقیقه 14 و سردار میرزایف در دقیقه 87 برای تیم لوکوموتیو گلزنی کردند.

در نیمه نخست، بازیکنان دو تیم تحت تاثیر ورزش باد و بارش شدید باران نتوانستند عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارند و تلاش شاگردان ایگور استیماچ سرمربی تیم سپاهان برای جبران گل خورده بی نتیجه ماند تا آنها با شکست راهی رختکن شوند.

بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا بتوانند نتیجه بازی را تغییر دهند. آنها با دوندگی بسیار در میانه میدان، قصد داشتند با بازی مستقیم به سمت دروازه حریف نزدیک شوند، اما دفاع پر تعداد بازیکنان لوکوموتیو مانع از خودنمایی هافبک های سپاهان شد.

اما شاگردان آندری میکلیایف در اواخر بازی بر روی یک ضد حمله و اشتباه فاحش مدافعان سپاهان به دومین گل خود دست یافتند و با پیروزی میدان را ترک کردند.

در اواخر این دیدار اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان خواستار کناره گیری استیماچ از هدایت تیم سپاهان به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های مختلف شدند.

همچین هواداران سپاهان بعد از گل دوم، تیم لوکوموتیو ازبکستان را تشویق و یک نارنجک دستی نیز پشت نیمکت سپاهان منفجر کردند.

همین امر باعث شد تا ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه، دور تماشاگران حلقه ایجاد کنند تا مانع از اقدامات مشابه دیگر آنان شوند.

تیم سپاهان روز چهارشنبه 18 فروردین ماه آینده در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل تیم لوکوموتیو در تاشکند قرار خواهد گرفت.

در دیگر دیدار این گروه الاتحاد عربستان از ساعت 20:05 میزبان النصر دبی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها