پلیس، مخلان نظم در چهارشنبه سوری را بازداشت می‌کند

دادستان تهران اقدامات دادستانی در چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد و گفت: بر اساس روال سال‌ها‌ی گذشته با پلیس هماهنگی‌های بسیار خوبی صورت گرفته، امیدواریم خانواده‌ها در این زمینه نظارت کنند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار تلخ نشود.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۷

به گزارش میزان، عباس جعفری دولت‌آبادی افزود: هر ساله در پایان سال شاهد اتفاقات ناگواری هستیم، هفته پیش نیز متاسفانه در اسلامشهر حادثه ناگواری رخ داد، به همین دلیل از همه خانواده‌ها تقاضا داریم نظارت کنند و اجازه ندهند فرزندانشان به سمت این تفریحات نامناسب بروند که درنهایت به تلخی، صدمه و آسیب به اموال مردم و خودشان منجر شود.

وی با بیان این که در تمام دادسراهای تهران سه‌شنبه تا پایان شب کشیک برقرار است، افزود: پلیس همکاری و حضور خوبی در سطح شهر داشته و خواهد داشت و کشفیات خوبی صورت گرفته است. امیدواریم با اقداماتی که پلیس و دادستانی انجام می‌دهند، اتفاقی رخ ندهد.

جعفری دولت‌آبادی یادآور شد: هرکسی روز چهارشنبه آخر سال در سطح شهر اخلال ایجاد کند و رفتار غیرمتعارف انجام دهد، توسط پلیس دستگیر خواهد شد و در آخر سال دستگیری جوانان برای خانواده‌ها زیبنده نیست و موجب تلخی می‌شود. وی با اشاره به اقدامات دادستانی در سال جاری و تمرکز بر سه موضوع در این سال تصریح کرد: مساله سرقت‌ یکی از مباحثی بود که امسال همکاری خوبی بین پلیس و دادستانی در این زمینه صورت گرفت، دستور دادیم احکام همه محکومان سرقت اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها