درخواست پلیس شرق استان تهران

کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی کنید + عکس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با انتشار تصویر کلاهبرداران حرفه ای از شهروندان خواست چنانچه از سوی این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت شناسایی و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۷
کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی کنید + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالرضا ناظری گفت: اواسط شهریور ماه سال جاری، فردی با مراجعه به کلانتری مرکزی ورامین و طرح شکایتی اعلام کرد که توسط فرد ناشناسی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور مقام قضایی، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: فردی جهت فروش یک رشته زنجیر و یک حلقه دستبند طلا به همراه فاکتور به مغازه طلافروشی مراجعه و پس از تست طبق فاکتور در حدود 27گرم از وی خریداری و معامله را به صورت نقد پرداخت کرده است اما پس از مدتی وقتی جهت ذوب کردن طلا اقدام کرده متوجه جعلی بودن فاکتور و وجود فلز مس در طلا شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اظهارات مالباخته و شکایت یک فروشنده دیگر طلا، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات ارائه شده از سوی مالباختگان موفق به تهیه چهره فرضی اولیه از متهم اصلی شدند.

سرهنگ ناظری تصریح کرد: با توجه به دست آمدن تصویر اولیه از چهره متهم پرونده با شگردهای پلیسی، مخفیگاه و کارگاه طلاسازی وی در تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: فرد دستگیر شده صراحتاً به کلاهبرداری به شیوه و شگرد فوق با همدستی دو تن از سارقان سابقه دار اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سایر متهمان در شهر اسلامشهر گفت: با توجه به سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مرتبط با کلاهبرداری و به جهت شناسایی سایر جرایم و شاکیان احتمالی ، دستور انتشار چهره متهمان با چشمان بسته از سوی مقام قضایی صادر شد. بر این اساس از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی ورامین- روبروی کارخانه قند، پلیس آگاهی شرق استان تهران مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها