برنامه "پنجره ای رو به شب " یکشنبه دوم اسفند با حضور درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال و علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال به بررسی وضعیت بسکتبال کشورمان می پردازد.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۴
درک باوئرمن  امشب میهمان حضوری رادیو ورزش

جام جم ورزشی - درک باوئرمن (به آلمانی: Dirk Bauermann)؛ زادهٔ ۱۰ دسامبر ۱۹۵۷) بازیکن سابق و مربی فعلی بسکتبال اهل آلمان است. وی سابقه نایب قهرمانی یورو بسکتبال با تیم ملی آلمان در سال ۲۰۰۵ را دارد. باوئرمن از سال ۱۹۷۵ و از سن ۱۸ سالگی، بسکتبال حرفه‌ای را آغاز کرد و تا سال ۱۹۸۱ در رده باشگاهی در تیم کرفلد بازی کرد. او در سال ۱۹۷۹ برای شرکت در مراسم درفت لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به این کشور رفت ولی انتخاب نشد. باوئرمن مربیگری در بسکتبال را از سال ۱۹۸۲ با تیم بایرلورکوزن آغاز کرد. وی به مدت ۹ سال متوالی یعنی تا سال ۱۹۹۸ در این تیم بود سپس هدایت دیگر تیم‌ها را بر عهده گرفت و به تدریج هم به عنوان سرمربی وارد عرصه ملی شد. وی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی آلمان و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده داشت. وی آلمان را به نایب قهرمانی یورو بسکت اروپا در سال ۲۰۰۵ رسانید. وی در سال ۲۰۱۵ هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را بر عهده گرفت.
جنگ شبانه ی "پنجره ای رو به شب " یکشنبه از ساعت 22 تا 2 بامداد به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و اجرا و کارشناسی مهرزاد عطاران و مازیار مهرانی از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها