تیم فوتبال نوجوانان دختر در تورنمنت ایتالیا

با اعلام کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران برای حضور در تورنمنت ایتالیا، به شهر رم پایتخت این کشور سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۲

این رقابت‌های طی روزهای 5 تا 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تاکنون تیم‌های ایتالیا، انگلیس، آمریکا، مکزیک و فرانسه برای حضور در اولین دوره این تورنمنت اعلام آمادگی کرده‌اند. شادی مهینی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بانوان درباره حضور در تورنمنت ایتالیا گفت: بازی کردن در سطح بالا آن‌هم با تیم‌هایی نظیر انگلیس، فرانسه؛ ایتالیا، مکزیک و آمریکا بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود.

در واقع یک محک بسیار فوق‌العاده برای بازیکنان تیم ملی است و همچنین آموزش و بازآموزی خوب برای کادر فنی تیم ملی نوجوانان محسوب می‌شود. چرا که علاوه بر ارزیابی بازیکنان، نحوه بازی، نوع تمرینات و شرایط مختلف رقابت با این تیم‌ها را مد نظر خواهیم داشت. مطمئنا کسب نتیجه در این تورنمنت برای ما معیار نخواهد بود و هدفمان ارتقا سطح فنی بازیکنان و کسب تجربه است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درباره روند آماده‌سازی تیمش نیز گفت: با توجه به این‌که بازیکنان زیر 16 سالی که در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتند، به یک رده بالاتر رفته و اکنون در تیم ملی زیر19 سال فعالیت می‌کنند، بسیاری از آنها را در اختیار نداشته و باید استعدادیابی را در دستور کاری خود قرار می‌دادیم.

بر همین اساس 4 اردوی انتخابی را پشت سر گذاشته‌ایم و سعی می‌کنیم 26 بازیکن برتر و 10 ذخیره را انتخاب کنیم. به همین دلیل فرصت کوتاهی برای آماده‌سازی یک تیم پرقدرت و قوی برای حضور در این تورنمنت داریم. اردوهای انتخابی تیم فوتبال جوانان دختر زیرنظر کادر فنی تا 22 اسفند ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود تا بازیکنان برتر به اردوی اصلی و نهایی این تیم از سوی کادر فنی دعوت شوند. ملی‌پوشان نوجوان خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها