هشدار الحشد الشعبی عراق به سعودی ها:

مرزهای عراق را به قبرستانتان تبدیل می کنیم

سخنگوی تشکیلات داوطلب مردمی معروف به 'الحشد الشعبی' امروز شنبه به دولت سعودی، از نزدیک شدن به مرزهای عراق هشدار داد و تاکید کرد که مرزهای عراق ، مرزهای آتش هستند و برای هرکس که قصد نزدیک شدن به آن داشته باشد، به گورستان آنان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۷
مرزهای عراق را به قبرستانتان تبدیل می کنیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد الاسدی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ما به دولت سعودی درخصوص مانورها و اقدامات تحریک آمیز در مجاورت مرزهای غربی عراق هشدار می دهیم و می گوییم هر کسی که قصد جسارت و نزدیک شدن به مرزها و یا تعرض به آن را داشته باشد به گورستانش تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود : اخیرا رسانه ها اخبار و گزارش هایی مبنی بر تمرین های نظامی نظامیان سعودی با تعدادی از کشورهای عضو ائتلاف این کشور، در نزدیکی مرزهای عراق مخابره کرده اند که از نظر ما مشکوک است.

الاسدی گفت : ما این پیام را از سوی کلیه نیروهای مقاومت، مجاهدین و انقلابیون عراقی ، برای همه و در پیشاپیش آن برای دولت سعودی ارسال می کنیم که 'مرزهای سرزمین بین النهرین برای هرآنکس که هوس تعرض و جسارت به آن کند و یا بخواهد با امنیت ملی آن بازی کند، به گورستان تبدیل خواهد شد.

وی خطاب به سعودی ها گفته است: از توطئه و اقدام تحریک آمیز شما خسته شده ایم و هشدار می دهیم که از بازی با آتش و نزدیک شدن به مرزهای آتش اجتناب کنید و هشدار را جدی بگیرد، بطوری که بهترین شاهد و گواه این مساله گروه تروریستی داعش است که شما برای ما ارسال کرده اید و ما امروز در حال تار و مار کردن آنان هستیم.

سخنگوی نیروهای الحشدالشعبی در بخشی دیگری از بیانیه بار دیگر سعودی ها را خطاب قرار داده و تاکید کرده است : هر آنجا که تصور کنید یا نکنید، همانجا حاضر خواهیم بود.

هفته گذشته ،برخی رسانه ها از انجام یک مانور نظامی در منطقه 'حفر الباطن' در مرزهای شمالی سعودی و در نزدیکی مرزهای عراق خبر دادند که در آن هزاران نظامی سعودی اعم از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی و با مشارکت نیروهایی از مصر، امارات، سودان و اردن شرکت داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها