سایت فوتسال پلنت، اسامی ده دروازه‌بان برتر فوتسال زنان جهان را در سال 2015 منتشر کرد که در میان آن نام فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۵

توسلی همراه تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال 2015 قهرمان آسیا شد و به جام جهانی کوچک فوتسال نیز اعزام شد. او پس از این‌که نامش در میان بهترین دروازه‌بانان فوتسال جهان قرار گرفت، با ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: به دلیل این‌که در جام جهانی گواتمالا ایران موفق نشد از گروهش صعود کند، اصلا فکر نمی‌کردم در فهرست ده نفره برترین دروازه‌بانان دنیا جایی داشته باشم. با این حال افتخاری است که نصیب فوتسال بانوان شده و از این بابت خیلی خوشحالم.

او درباره شانس خود برای کسب عنوان بهترین دروازه‌بان جهان افزود: همان‌طور که می‌دانید، بهترین‌ها از تیم‌های اول یا دوم انتخاب می‌شوند و به این خاطر، شانس زیادی را برای انتخاب خودم به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان قائل نیستم، اما همین که در میان ده دروازه‌بان برتر جهان قرار دارم انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند که در آینده بهترین باشم.

آنا کاترینا از پرتغال، بلن مارزو از اسپانیا، گابریل گابی از ایتالیا، جیجا از برزیل، ایوانووا از روسیه، جوزی از برزیل، میسیارا از برزیل، کارن ژولیت از کلمبیا و ونسا باربارا از اسپانیا دیگر نامزدهای دریافت این جایزه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها