دزدان مسلح عصر دیروز با دستبرد به یک طلافروشی در محله خزانه حدود 5/2 کیلو طلا را سرقت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۸

به گزارش میزان، ساعت 15 و 10 دقیقه دوشنبه سه پسر جوان که سوار موتورسیکلت پالس بودند مقابل یک طلافروشی در خیابان خزانه توقف کرده و پس از زدن نقاب به صورتشان با دو سلاح کمری و کلاشینکف به سمت ویترین مغازه شلیک کرده و پس از تخریب ویترین اقدام به برداشتن طلاهای داخل آن و ریختن آن در ساک قرمزرنگی کردند.

آنها سپس با تیراندازی هوایی و ترساندن مردم موفق به فرار از صحنه سرقت شدند. اهالی محل که متوجه سرقت از مغازه همسایه‌شان شده بودند برای کمک به او و دستگیری سارقان به سمت طلافروشی آمدند، اما سارقان با شلیک چند تیر هوایی شاهدان سرقت را تهدید به قتل کرده و پس از یک دقیقه با سرقت مقداری از طلاهای داخل ویترین متواری شدند. با اعلام موضوع به پلیس پایتخت، تیم‌های ویژه اداره مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی در محل حاضر شده و دوربین‌های مداربسته طلافروشی و مغازه‌های اطراف را بررسی کردند تا بتوانند ردی از سارقان به‌دست آورند.

همچنین محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با تائید حمله سارقان مسلح به این طلافروشی به جام‌جم گفت: سارقان سه مرد نقابدار بودند که با زدن اسپری اشک‌آور به صورت صاحب طلافروشی، او را مصدوم و روانه بیمارستان کردند.سارقان مسلح در این دزدی حدود 5/2 کیلو طلا را از این مغازه به سرقت بردند. پلیس تحقیقات برای دستگیری سارقان را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها