سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با جام جم آنلاین:

احکام برنامه ششم در راستای اقتصاد مقاومتی است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تصویب کلیات برنامه ششم توسعه درکمیسیون ،احکام برنامه ششم ،بودجه و اسناد بالادستی آنرا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست .
کد خبر: ۸۷۸۳۹۵
احکام برنامه ششم در راستای اقتصاد مقاومتی است

غلامرضا کاتب در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین افزود:در برنامه ششم توسعه موضوعاتی چون آب ومحیط زیست که کشور را تهدید می کند همچنین توجه به صندوقهای بازنشستگی به عنوان اولویت خاص مد نظر قرار گرفته است . موضوعات بخشی مثل معدن، صنایع معدنی، گردشگری ، حمل ونقل و موضوعات فرابخشی مثل محیط کسب و کار ، اشتغال و تامین منابع برای اقتصاد خرد نیز در آن مورد توجه قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه کلیات برنامه ششم توسعه روز گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه با حضور رئیس سازمان برنامه ریزی و معاونان وی و اعضای کمیسیون مورد بررسی و تصویب قرار گرفت گفت :احکام برنامه و بودجه و اسناد بالادستی آن در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برنامه ششم توسعه، نقشه راه کشور برای سالهای 95 تا 99 است که رشد اقتصادی در برنامه ششم هشت درصد پیش‌بینی شده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه همچنین با بیان اینکه لایحه بودجه از 15 فروردین در دستورکار صحن علنی قرار می گیرد، ادامه داد: لایحه بودجه سال 95 تا نیمه اردیبهشت در صحن علنی نهایی می شود، که با این اوصاف دولت مکلف به ارائه لایحه چند دوازدهم است، که البته طبق پیش بینی ها لایحه دو دوازدهم کفایت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها