به اضافه 3

این سه فیلم بخش نگاه نو با نظر هیات انتخاب در بخش سودای سیمرغ هم حضور دارند.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۳
به اضافه 3

ایستاده در غبار

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: هادی حجازی‌فر، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی

خلاصه داستان: قصه فیلم درباره جاویدالاثر احمد متوسلیان، یکی از فرماندهان آغاز جنگ تحمیلی است که با هوشمندی و رشادت ، رزمنده‌های ایرانی را در کردستان فرماندهی کرد.

مکث: مهدویان «ایستاده در غبار» را با همان شیوه جذاب و تاثیرگذار مستند ـ داستانی مجموعه «آخرین روزهای زمستان» ساخته است؛ بازسازی صحنه‌های جنگ و بهره‌گیری از چهره‌هایی بی‌اندازه شبیه به کاراکترهای واقعی و استفاده از صدای اصلی شخصیت‌ها. موفقیت ایستاده در غبار قابل پیش‌بینی است.

 

ابد و یک روز

کارگردان: سعید روستایی

بازیگران: پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر و شیرین یزدان‌بخش

داستان: خانواده‌ای در تدارک مراسم عروسی سمیه هستند، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.

مکث: سعید روستایی که ساخت فیلم‌های کوتاه تحسین‌شده‌ای را در کارنامه دارد، گام اول فیلمسازی‌اش در سینمای حرفه‌ای را محکم برداشته و فیلمش می‌تواند یکی از بخت‌های جایزه دست‌کم در نگاه نو باشد.

 

من

کارگردان: سهیل بیرقی

بازیگران: لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی و مانی حقیقی

خلاصه داستان: ما رو نرقصون آذر! (این جمله که یکی از دیالوگ‌های فیلم است، به جای خلاصه داستان فیلم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته!)

مکث: بازی لیلا حاتمی در هر فیلمی می‌تواند دلیل اولیه‌ای برای تماشای آن اثر باشد، چون می‌دانیم او بازیگر حساس و گزیده‌کاری بوده و حاضر نیست هر نقش و فیلمی را بپذیرد. ضمن این که بیرقی هم به عنوان دستیار کارگردان، تجربه‌های ارزنده‌ای در سینما دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها