زهرا نعمتی از این پس با عنوان سفیر انجمن خیریه یاس کرمان و در جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مسابقات شرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۶

نعمتی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان پیرامون این خبر گفت: از قبل فعالیت‌هایی درخصوص حمایت از بیماران مبتلا به سرطان داشتم و معتقدم هر قدمی که برای مردم کشورم بردارم، باعث افتخار است و دعای خیر مردم و انرژی‌های مثبت‌شان همیشه به من کمک کرده است.

بانوی طلایی رقابت‌های پارالمپیک لندن خاطرنشان کرد: عنوان سفیر جهانی به این معناست که باید این پیام به همه مردم دنیا منتقل شود که هر کس می‌تواند به سهم خود از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کند و در اولین گام فکر می‌کنم راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرطان می‌تواند راهگشا باشد و در گام دوم حمایت از افرادی که مبتلا شده‌اند و ایجاد امید به زندگی در آنها اقدام مهمی است.

دارنده سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو افزود: در بسیاری از سرطان‌ها افراد دچار از دست دادن عضو و به دنبال آن معلولیت می‌شوند، بنابراین می‌توان این پیام را نیز به آنها منتقل کرد که با شرایط جدیدشان می‌توانند شاد و امیدوار زندگی کنند و ورزش برای این افراد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی همچنین از مزایده کمانی که با آن در رقابت‌های آسیایی تایلند موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده، خبر داد. نعمتی در این خصوص گفت: این اقدام به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پیشنهاد شده و قصد دارم کمانی را که با آن موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده‌ام به مزایده بگذارم. مزایده از طریق انجمن خیریه یاس کرمان و در سطح بین‌المللی انجام و پس از پشت‌سر گذاشتن مقدمات، اخبار بیشتر در این زمینه منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها