زن و مرد جوان که در آستانه جدایی از هم بودند با انتشار عکس‌های خصوصی یکدیگر در تلگرام و ارسال آن برای دوستان و اقوام، همدیگر را به دردسر انداختند.
کد خبر: ۸۷۴۸۹۲
دوئل اینترنتی زوج جوان

به گزارش جام‌جم ، اوایل دی امسال زنی جوان با حضور در پلیس فتای استان گلستان از انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در تلگرام خبر داد و گفت: من با شوهرم اختلاف‌هایی دارم و قصد دارم از او جدا شوم اما نمی‌دانم چه کسی عکس‌های خصوصی مرا در تلگرام منتشر کرده و با نوشتن پیام‌های غیراخلاقی درباره من آن را برای دوستان، خانواده و اقوامم ارسال کرده است. این موضوع منجر به آن شده که برای من مشکلاتی به وجود آید و آبروی خانوادگی‌ام به خطر بیفتد. نمی‌دانم چه کسی به این کار دست زده و این چنین برایم مزاحمت ایجاد کرده است .

در حالی که پلیس فتا در جستجو برای دستگیری این متهم اینترنتی بود، مردی با حضور در پلیس فتا شکایت مشابهی را مطرح کرد. بررسی روی این پرونده نشان می‌داد شاکی، همسر این زن بوده که عکس‌های خصوصی او نیز منتشر شده است.

ماموران فتا به تحقیقاتشان ادامه دادند تا این که به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخص کرد این زوج برای انتقام، عکس‌های خصوصی یکدیگر را منتشر کرده‌اند بنابراین هر دو متهم با قرار قانونی بازداشت شدند. آنها در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند چون در حال جدایی از یکدیگر بودند، به همین دلیل تصمیم به انتقام از یکدیگر گرفته‌اند. بنابراین اطلاعات و عکس‌های خصوصی یکدیگر را در تلگرام برای اقوام، خانواده و دوستانشان ارسال کرده بودند تا یکدیگر را متهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها