متهم انتشار عکس یک پسر با دختران جوان در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام، توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۶
عامل انتشار عکس‌های جنجالی در تلگرام دستگیر شد

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، انتشار تصاویر یک پسر با ده‌ها دختر، خبر جنجالی این روزهای فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی است به گونه‌ای که در چندین ساعت این تصاویر دست به دست میان مردم چرخید و منتشر شد.

سه روز بعد از انتشار این عکس‌ها، ویدئویی از پسر مشترک در تمامی عکس‌ها منتشر شد که در آن دلایل انتشار آنها را توضیح می‌داد و ادعا کرد از چرایی انتشار این تصاویر اطلاعی ندارد.

این فرد، از پخش تصاویر شخصی خود در گروه‌های تلگرامی ابراز نارضایتی و اذعان کرده به دنبال منبع انتشار تصاویرش است و مساله را از طریق پلیس فتا پیگیری می‌کند.

همزمان با انتشار این عکس‌ها در تلگرام و شکایت پسر جوان در این رابطه تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری عامل انتشار عکس‌ها آغاز شد و تیمی از کارآگاهان پلیس فتا به سرپرستی سرهنگ محمدمهدی کاکوان تحقیقات تخصصی را در این زمینه آغاز کردند.

ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند، بر خلاف ادعاهای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره آقازاده بودن پسر جوان او فردی پولدار نیست. او همچنین عکس‌هایی با یک خودروی میلیاردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که این خودرو نیز متعلق به خودش نبوده است.

از سوی دیگر عامل انتشار عکس‌ها برای این‌که ردی از خود بر جای نگذارد، عکس‌ها را با کمک ربات در تلگرام منتشر کرده بود. سرانجام پس از تحقیقات گسترده متهم اصلی پرونده شناسایی شد و ماموران با دستور قضایی او را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: تصور نمی‌کردم پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری من و افشای نقشه‌ام شود. با این کار قصد خودنمایی داشتم. دوست داشتم به چهره‌ای معروف تبدیل شوم و بهترین راه، انتشار این عکس‌ها بود.

یک مقام آگاه در این زمینه اظهار کرد: تحقیقات از متهم در پلیس فتا ادامه دارد و شایعه دستگیری دخترانی که در این عکس‌ها هستند، صحت ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناصر
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
۰
۰
ضمن تقدیر و تشكر از عوامل پرسنل محترم پلیس فتاح بخاطر پیگیری های جدی كه دارن.ولی نظركلی من اینه چراعاقل كند كاری كه بازارد پشیمانی.ادمی كه عاقل باشه نباید به كسی اجازه بده این بلاهاروسرش بیارن .كسانی كه به فكرشخصت خودش وخانوادش باشن هیچ وقت
س. هادی .ك. ز
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
۰
۰
من شنیدم پسره بچهش شهرستانیه كه سرایدار بوده .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها