مرد رمال که دو خواهر را در حاشیه تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به زندان، شلاق و تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۰

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این شکایت از اواخر سال 92 و همزمان با شکایت دو خواهر 21 و 15 ساله در پلیس آگاهی آغاز شد. دختر 21 ساله گفت: برای طلاق از همسرم با مشکلاتی روبه‌رو شده بودم که شوهرخاله‌ام با کمک یک ماما مدارک پزشکی را جعل کرده و از شوهرم جدا شدم. بعد از طلاق دچار مشکلات روحی و روانی شده و شوهرخاله‌ام مدعی شد از طریق اجنه می‌تواند مشکلاتم را حل کند. او با این ترفند مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از صحنه آن فیلم گرفت تا نتوانم شکایت کنم.

دختر جوان ادامه داد: شوهرخاله‌ام همچنین با تهدید، خواهر 15 ساله مرا هم مورد آزار و اذیت قرار داده بود. حالا از او شکایت داریم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم روز سه‌شنبه پای میز محاکمه قرار گرفت. پس از شکایت دو خواهر و دفاع مرد رمال، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرده و او را به خاطر زنا به 99 ضربه شلاق محکوم و به خاطر آزار دختر 15ساله به 6 ماه حبس محکوم کردند. قضات درخصوص کلاهبرداری متهم نیز او را به هفت سال زندان، 23 میلیون تومان رد مال و 23 میلیون تومان جزای نقدی محکوم کردند. متهم به خاطر معاونت در جعل به شش ماه حبس و از بابت مجازات تکمیلی به یک سال تبعید به جنوب کشور محکوم شد.

ماما نیز به خاطر مباشرت در جعل به سه سال زندان محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها