دو خواهر زمانی که تصمیم گرفتند برای مشکلات خود نزد شوهرخاله رمالشان بروند، نمی‌دانستند که قربانی نقشه شیطانی او خواهند شد. متهم به بهانه ارتباط با اجنه، دو خواهر را مورد آزار و اذیت قرار داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۹

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال 92 و همزمان با شکایت دو دختر جوان در پلیس آگاهی یکی از شهرهای حاشیه تهران آغاز شد. دو خواهر که 21 و 15 ساله بودند، در شکایت خود مدعی شدند توسط شوهرخاله خود مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

خواهر بزرگ‌تر به ماموران گفت: سال گذشته با پسری جوان آشنا شده و با هم عقد کردیم. بعد از مدتی متوجه شدم او مردی عصبانی و بداخلاق است، به همین دلیل تصمیم گرفتم از او طلاق بگیرم. با مراجعه به دادگاه درخواست طلاق دادم و قاضی مرا به پزشکی قانونی معرفی کرد. برای این‌که اسم همسرم از شناسنامه‌ام پاک شود، مجبور بودم گزارش پزشکی قانونی را جعل کنم. به همین خاطر موضوع را به سعید، شوهرخاله‌ام گفتم و او مرا به یک ماما که کار جعل انجام می‌داد، معرفی کرد. پیش آن ماما رفتم و او با گرفتن سه میلیون تومان نامه پزشکی قانونی را جعل کرد. نامه را به دادگاه ارائه کردیم و حکم طلاق صادر شد.

وی اضافه کرد: بعد از طلاق دچار مشکلات روحی و روانی شده بودم. سعید وقتی وضعیت مرا دید، مدعی شد از طریق ارتباط با اجنه می‌تواند تمام مشکلاتم را حل کند. به خاطر این‌که در این مدت خیلی به من کمک کرده بود، به او اعتماد داشتم. یک شب او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و بعد از شام شربتی به من داد که بعد از خوردن آن بیهوش شدم. این کار چند شب ادامه پیدا کرد تا این‌که بعد از چند ماه متوجه شدم، سعید من و خاله‌ام را بیهوش کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. وقتی به این کار او اعتراض کردم، مدعی شد همزاد او با اجنه در ارتباط است و برای بهبود وضعیت روحی من این کار را انجام داده است. او حتی خاله‌ام را فریب داده بود تا وارد اتاق نشود و به او گفته بود اگر وارد اتاق شود اجنه وارد بدنش می‌شوند. وقتی تهدید کردم موضوع را به همه می‌گویم، فیلمی از صحنه آزار و اذیت من نشانم داد و گفت اگر موضوع را به کسی بگویم آن را پخش می‌کند و راز مرا درباره جعل نامه پزشکی قانونی فاش می‌کند. من هم برای حفظ آبرو سکوت کردم تا این‌که دیروز متوجه شدم او با ترفندی دیگر خواهر 15ساله‌ام را هم مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فریب دختر 15 ساله

کارآگاهان در ادامه به تحقیق از دختر 15 ساله پرداختند که او گفت: یک هفته قبل رابطه‌ام با پسری فاش شد و مجبور شدم از خانه فرار کنم. سعید وقتی متوجه ماجرا شد، مرا به خانه‌شان برد. شب با خوردن شربتی بیهوش شده و صبح وقتی بیدار شدم، متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام. خاله‌ام خانه نبود. در این هنگام سعید وارد خانه شد. قصد داشتم از خانه فرار کنم که او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او تهدید می‌کرد نباید موضوع را به کسی بگویم؛ اما من به تهدیدهایش توجه نکردم و موضوع را به خواهرم گفتم. بعد هم تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.

دستگیری متهم

پس از این شکایت، ماموران شوهرخاله 30ساله را با دستور قضایی دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها به فریب و آزار و اذیت دو خواهر اعتراف کرد.

در ادامه پدر زن متهم نیز با مراجعه به اداره آگاهی از سعید به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: سعید کفاش بود، اما یک روز شرکتی تاسیس کرد و مدعی شد کارهای ساختمانی انجام می‌دهد. او به بهانه سرمایه‌گذاری 23 میلیون تومان پس‌اندازم را گرفت و قرار بود سود خوبی پرداخت کند، اما هیچ سودی نداد. وقتی به شرکتش رفتم متوجه شدم او هیچ فعالیتی ندارد و ثبت شرکت پوششی برای جرایمش است.

ماموران سپس ماما را به اتهام جعل دستگیر کردند که او هم به جرمش اقرار کرد.

مرد رمال پای میز محاکمه

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده به پرونده رسیدگی شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست اتهامات سعید را تجاوز به عنف، کلاهبرداری، جعل سند و کودک آزاری اعلام کرد.

در این جلسه که ماما حاضر نشده بود، دو خواهر به تشریح شکایت خود و آزار و اذیت‌های شاکی پرداختند. متهم که یک فقره سابقه آدم‌ربایی دارد، با انکار اظهارات شکات گفت: من هیچ‌کدام از اتهامات را قبول ندارم و نمی‌دانم این دو خواهر با چه هدفی این شکایت را مطرح کرده‌اند. کارهای آنها باعث شد همسرم طلاق بگیرد و آبرویم برود.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

هشدار قضایی

قاضی حسین اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران دراین‌باره هشدار داد: در بحث رمالی و ارتباط با اجنه با وجود هشدارهایی که تاکنون بارها اعلام شده، برخی افراد همچنان به این ادعای کلاهبرداران اعتماد کرده و در پایان جز پشیمانی هیچ‌چیز به‌دست نیاوردند. در این کلاهبرداری‌ها فقط بحث ضرر مالی وجود ندارد. در برخی پرونده‌ها شاهد سوءاستفاده از زنان هستیم. این افراد در دفاتر و محل‌های مخفی خود، طعمه‌ها را با داروهایی بیهوش کرده و از قربانیان عکس و فیلم تهیه می‌کنند. بعد هم از آنها سوءاستفاده جنسی و اخاذی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها