دشمنی با اسلام از زمان تولد این دین تاکنون توقف نداشته است. اگر بخواهیم یک منطق عادی را دنبال کنیم باید گفت دشمنی‌ها با این دین اگر کارساز بود تاکنون نباید اثری از اسلام می‌ماند اما این دین به فضل خداوند متعال همواره در حال گسترش بوده است. دین اسلام در تمام نقاط جهان پیروان خودش را دارد و بخصوص رشد این دین در آمریکا و اروپا چشمگیر است. همین مساله موجب شده تا دشمنانش کینه بیشتری از آن به دل گرفته و علیه آن به اشکال گوناگون توطئه کنند .
کد خبر: ۸۷۱۹۴۵
«اسلام هراسی» ماموریت ویژه موساد

امروزه اسلام با همین توطئه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان توطئه صهیونیست‌ها از همه خطرناک‌تر است. آنها بلافاصله بعد از هر عمل تروریستی، شروع به تبلیغات منفی علیه اسلام می‌کنند. آنها با دمیدن بر پدیده اسلام هراسی تلاش می‌کنند بین تروریست‌ها و مسلمانان ارتباط برقرار کرده و به‌رغم این‌که بارها مسلمانان اعلام کرده‌اند هیچ نسبتی با تروریست‌ها ندارند این دو را یکی معرفی کنند. این مساله تا آنجا پیش می‌رود که بسیاری به این گمان افتاده‌اند که دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از جمله موساد ممکن است در پشت هریک از این عملیات‌ها باشد. به گفته اینها، صهیونیست‌ها به عمد تلاش می‌کنند هر عملیات تروریستی در اقصی نقاط جهان به نام اسلام تمام شود!

حمایت صهیونیست‌ها از گروه‌ها و باندهای تروریستی برکسی پوشیده نیست. موشه یعالون، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی می‌گوید: «اسرائیل هیچ نگرانی از داعش ندارد». چرا ؟ برای این‌که او به‌خوبی می‌داند این تشکیلات ساخته دست صهیونیست‌هاست و عناصر خارج از این دین در همه آنها فعالیت دارند. او به‌خوبی می‌داند که داعش با وجود این‌که در سوریه یا صحرای سینا حضور دارد اما تاکنون هرگز به اسرائیل حمله نکرده است. اغلب تحلیلگران بر این باورند که بیشتر سازمان‌های تروریستی یا به طور مستقیم دست ساخته سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل بوده یا به نوعی این سازمان در تکوین آنها دخالت داشته است. موساد در کنار سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) نقشی اساسی در تکوین همه این گروه‌ها داشته است. سازمان‌های اطلاعاتی غرب از سال‌ها پیش راه را برای ورود موساد به کشورهای غربی هموار کردند تا ماموران این تشکیلات بتوانند به‌راحتی در آنجا به تبلیغات علیه اسلام دست زده و چهره‌ای مشوه از این دین ارائه کنند. هدف از این توطئه چینی‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1ـ یکی این که یهودیان غرب را بترسانند و ترغیب به مهاجرت به اسرائیل کنند تا به این وسیله یک بحران مهم اسرائیل که کاهش جمعیت در برابر فلسطینی‌ها باشد، برطرف شود. اسرائیل با کوچاندن اروپایی‌ها ضمن این‌که امنیت استراتژیک خود را تضمین می‌کند، قادر خواهد بود بقایای زمین فلسطینی‌ها را نیز به همین بهانه اشغال کند .

2ـ اسرائیل در این‌که اروپایی‌ها از فلسطین حمایت نکنند، شکست خورده است . یکی از آخرین موارد حمایت اروپایی‌ها از فلسطینی‌ها را می‌توان در مساله تحریم کالاهای ساخته شده در شهرک‌ها دید که اعتراض اسرائیل را به دنبال داشت .

3ـ گسترش سریع اسلام در اروپا به شدت باعث نگرانی اسرائیل شده است، زیرا این رژیم افزایش جمعیت مسلمانان در اروپا را نشانه‌ای خطرناک برای خود تلقی می‌کند و می‌داند که این امر موجب کاهش حمایت اروپا از این رژیم در آینده خواهد شد.

4ـ اثر‌گذاری بر افکار عمومی اروپا؛ برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهد اکثر اروپایی‌ها به این باور رسیده‌اند که اسرائیل بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جهانی است. در نگاه مردم اروپا، اسرائیل رژیمی با مقاصدی خطرناک است. حتی در نظر بسیاری از اروپایی‌ها، اسلام و مسلمین می‌تواند جایگزین مناسبی برای اسرائیل باشد .

منبع: الاتحاد، چاپ امارات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها