سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال دروازه‌بان هستیم اما از حضور علیرضا حقیقی در پرسپولیس بی‌خبرم.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۲
برانکو: از حضور حقیقی در پرسپولیس بی‌خبرم

به گزارش جام جم ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه یکی از خبرنگاران از او پرسید در تمرین امروز سوشا مکانی را تحویل نگرفته است گفت: شما از کجا می‌دانید که من برخورد گرمی با سوشا مکانی نداشته‌ام؟ چرا بی خود و بی جهت شایعه سازی می‌کنید؟ ما باید ببینیم تکلیف سوشا چه می‌شود و بعد تصمیم گیری کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال دروازه‌بانی هست یا نه، ادامه داد: این سوالات نسبی است من روز گذشته در نشست خبری خود در این باره حرف زده‌ام. اما باید بگویم که تکلیف سوشا مکانی پس از مذاکره با علی اکبر طاهری مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: درباره مکانی باشگاه باید تصمیم بگیرد اما ما سوشا را لازم داریم او بازیکن ماست و ما مشکلی با او نداریم. سوشا بازیکن ما بوده و هست. اما اینکه آینده چه می‌شود کسی از آن خبر ندارد.

برانکو درباره اینکه این تیم نیاز به جذب دروازه‌بان دارد افزود: به هر حال ایمان صادقی از ما جدا شده و ما نیاز به دروازه‌بان داریم. مسئولان پرسپولیس باید این مشکل را حل کنند و این مشکل باید حل شود.

وی در مورد اینکه این تیم نیاز به علیرضا حقیقی دارد یا خیر افزود: شما این مسائل را از کجا می‌دانید؟ من از حضور علیرضا حقیقی در پرسپولیس بی خبرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها