سرمربی پرسپولیس: نیازی به بازیکن جدید نداریم

قرارداد برانکو تمدید می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد که قرارداد این مربی تمدید خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۴
قرارداد برانکو تمدید می‌شود

حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و بحث تمدید قرارداد ایوانکوویچ گفت:آرامش باعث شد تیم به بالای جدول بیاید. از سوی دیگر علاقه‌مندان به باشگاه از نتایج این تیم ابراز رضایت می‌کنند و در حقیقت برانکو و کادر فنی‌اش عملکرد مطلوبی داشتند. آنها توانستند خودشان را نشان بدهند. قطعا قرارداد برانکو تمدید می‌شود و نظر همه اعضای هیات مدیره نسبت به او مثبت است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این‌که بدهی‌های گذشته همچنان وجود دارد، افزود: ما در تلاش هستیم هزینه‌های جاری را به خوبی پرداخت کنیم، اما بدهی‌های گذشته دست از سر باشگاه برنمی‌دارد. ان‌شاءالله بتوانیم تعهد غیرمنطقی را برای باشگاه به جا نگذاریم تا گروه بعدی که مدیریت باشگاه را به‌عهده می‌گیرد با مشکل مواجه نشود.

او درباره پرونده مانوئل ژوزه گفت: مدیران حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده هستند تا به نوعی با ژوزه توافق و به صورت اقساطی طلبش را پرداخت کنیم. این دینی است که از گذشته به گردن باشگاه مانده است. جالب است بدانید در بعضی از مواقع دوستان با بازیکنان سه چهار قرارداد منعقد کرده‌اند. همه این موارد مربوط به مدیریت‌های قبلی می‌شود که البته نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم.

برانکو:‌تیمم حرف ندارد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس پیش از عزیمت به کرواسی به منظور گذراندن تعطیلات سال نوی میلادی، درباره شرایط این تیم گفت: در این مورد صحبت‌های لازم بین من و مدیریت باشگاه انجام شده و چنانچه نیاز باشد، بار دیگر این کار را انجام خواهیم داد. بازی زیبا و بدون اشتباه بازیکنان پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اعتماد مرا به آنها بیشتر کرد و با این اعتماد، نیازی نمی‌بینم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. یک جای خالی در فهرست‌مان داریم و اگر بازیکنی در سطح بازیکنان اصلی‌ خودمان پیدا کنیم، در صورت امکان او را جذب خواهیم کرد.

برانکو درخصوص این‌که آیا با جدایی احتمالی بازیکن تیمش موافقت خواهد کرد، یادآور شد: فعلا بازیکنی خواستار جدایی از پرسپولیس نشده است و اگر در روز‌های آینده این اتفاق رخ دهد، شرایط را بررسی خواهیم کرد. وقتی بحث جدایی یک بازیکن مطرح می‌شود، در این میان سه طرف تصمیم‌گیرنده هستند؛ کادر فنی، مدیریت باشگاه و خود بازیکن و در نهایت آنچه به صلاح تیم باشد، رخ خواهد داد.سرمربی پرسپولیس درباره جدایی موقت آندره پانادیچ از کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد: بیماری پدر آندره یک مساله بسیار مهم بود و از بین او و برادرش یک نفر باید به کرواسی برمی‌گشت و در آخر قرار شد که او برای کمک به پدر و مادرش عازم کشورش شود. ما بسیار امیدواریم که این جدایی موقت باشد و آندره به زودی و پس از سلامتی پدرش به جمع ما برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها