به منظور پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان درباره مبارزه با پدیده زمین‌خواری، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امشب به برنامه «پایش» می آید.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۰
موضوع زمین خواری در برنامه پایش امشب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این مسئولان درباره برنامه‌های این سازمان برای مبارزه جدی با زمین‌خواران و علل اجرایی نشدن طرح کاداستر با بینندگان سخن می‌گویند.

قباد افشار رئیس سازمان امور اراضی کشور نیز برای توضیح درباره اقدامات صورت گرفته در باز پس گیری اراضی غصب شده از زمین خواران به‌صورت تلفنی با برنامه «پایش» گفت‌وگو می‌کند.

سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی کشور هم دیگر میهمان تلفنی برنامه «پایش» است تا درباره برخورد انتظامی با متخلفان و زمین خواران توضیحاتی را به بینندگان ارائه کند.

موضوع بخش دوم برنامه پیگیری مطالبات تولیدکنندگان کشور از مسئولان اقتصادی است که در این بخش علی رستگار مدیرعامل بانک ملت روی خط ارتباطی برنامه می‌آید تا درباره چرایی استفاده بانک‌ها از روش‎‌های غیرقانونی برای وصول مطالباتشان از کارآفرینان و تولیدکنندگان تحت فشار بگوید.

تحلیل تحولات اقتصادی هفته گذشته و پیش بینی روند تحولات بازار در هفته آینده از دیگر موضوعات برنامه امشب 13 دی ماه برنامه «پایش» خواهد بود.

سؤال نظرسنجی برنامه این هفته به این شرح است:

به نظر شما مبارزه با کدام یک مشکل تر است؟

1- تورم و بیکاری 2- فساد مالی و زمین خواری

بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و با اجرای کیا داوود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها