مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی سخنان منتسب به خود را تکذیب کرد

تعامل با رسانه ملی تقویت شده است

در پی انتشار خبری به نقل از مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی مبنی بر انتقاد شدید وی از رویکرد انتقادی برنامه پایش نسبت به انعکاس مشکلات تولیدکنندگان در سیما، این مدیر با ارائه توضیحاتی نسبت به این سخنان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۸

برخی رسانه‌ها از محمدعلی کریمی، مدیر‌کل روابط‌عمومی بانک مرکزی نقل‌قول کرده بودند که وی در جمع مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها و موسسات مالی گفته است: صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته است که ما به آن کمک می‌کنیم.

پارس نیوز از کریمی نقل قول کرده بود: صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته است که ما داریم سالی 400 تا 500 میلیارد تومان به آن کمک می‌کنیم.

کریمی با ارائه توضیحاتی در این زمینه تصریح کرد: حذف کردن‌های آگاهانه و تعمدی، لحن و محتوا را متفاوت می‌کند. سخنان کوتاه و تقطیع شده از قول اینجانب برآمده از جلسه‌ای سه ساعته به منظور واکاوی و آسیب‌شناسی مسائل تبلیغات و نحوه برقراری تعامل مناسب با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها بوده است. طبیعی است در این مسیر، برخی مطالب با رویکرد تعامل از جنبه‌های انتقادی مطرح شود. مثلا اشاره به حضور مدیران بانک مرکزی در برنامه «پایش» در پاسخ به ملاحظه یکی از شرکت‌کنندگان در خصوص تعامل با تهیه‌کنندگان برنامه‌ها، چالشی بود که بنده در توضیح، به گفت‌وگوی چالشی خود و تهیه‌کننده پایش اشاره و با ذکر این مثال تاکید کردم که بستر تعامل حتی در برنامه‌‌های انتقادی صدا و سیما وجود دارد.

وی ادامه داد: ناگفته پیداست رسانه ملی، سازمان و رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار و در عین حال دارای تعامل مناسب با نظام بانکی و مجموعه اقتصادی است و چنان‌که در دوره فعالیت اینجانب تعامل با همه ارکان سازمان صدا و سیما، تقویت شده و انتظار می‌رود روز به روز این ارتباط بیشتر شود. پخش خبرها، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متعدد (و حتی انتقادی) درخصوص مسائل مرتبط با نظام بانکی، به‌ویژه در ماه‌های اخیر با هماهنگی روابط‌عمومی بانک مرکزی گواه این ادعاست.

مدیرکل روابط‌عمومی بانک مرکزی در پایان آورده است: با تاکید بر این نکته که توجه به اقتضای موضوع بحث و زمان و مکان آن، معنای متبادر شده به ذهن را متفاوت و از هرگونه شائبه تخریب رسانه ملی دور می‌کند، به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی ادای احترام می‌کنم؛ در عین حال سوءاستفاده از برش‌هایی از صوت سخنرانی اینجانب و عدم اشاره به کلیت برنامه سه ساعته درباره آسیب‌شناسی را دور از اخلاق حرفه‌ای می‌دانم و نگرانی خود را از این بابت ابراز می‌کنم. امیدوارم «پایش» هم به عنوان حامی کسب و کار سالم و تولید در ایران همچنان موفق و سربلند باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها