یک مبلغ وهابی عربستانی در تعبیر خواب یک شهروند، توهّماتی را به هم ربط داد تا آن خواب را نشانۀ پیروزی متجاوزان سعودی و مزدورانشان در حمله به مردم یمن وانمود کند!
کد خبر: ۸۶۷۸۹۸
مبلّغ وهابی، پیروزی در یمن را در خواب می‌بیند!

به گزارش جام جم آنلاین، یک شهروند عربستانی خطاب به "محمد بن علی الشنقیطی" مبلغ وهابی، نوشت: جناب شیخ! خواب دیدم خورشید چند بار در مقابلم چرخید. پس از آن، طوفان شنی برخاست. چند بار استغفار کردم و سبحان الله گفتم. طوفان پایان یافت. پس از آن، پدرم را در حالی که قد بلندی داشت دیدم و من مانند کودکی دستش را گرفتم. در این لحظه به لباس هایم نگاه کردم. متوجه شدم بر اثر طوفان کثیف نشده اند. از این رو خدا را شکر کردم. [تعبیر این خواب، چیست؟]

این مبلغ وهابی در پاسخ به سؤال این فرد گفت: الله اکبر! خورشید نشانه یمن است. [در قرآن کریم آمده است:] (وجدتها وقومها یسجدون للشمس) یعنی دیدم بلقیس و قومش [سبأ] برای خورشید سجده می کنند.

الشنقیطی، تعبیر طوفان را تجاوز کشورهای عربی علیه یمن تحت عنوان "طوفان قاطعیت" دانست و گفت: منظور از پدر نیز، ملک سلمان و تعبیر لباس، نیز دین است و این موضوع نشان دهنده پیروزی عربستان در جنگی است که علیه "رافضی ها" در جریان است و به زودی با پیروزی آشکار و پایان یافتن "اهل باطل" و نیرومند شدن "اهل حقیقت" به سرانجام خواهد رسید(!)

مبلغ عربستانی افزود: همانگونه که در یمن خورشید پرستش می شد، ملکه آنها ایمان آورد و به همراه حضرت سلیمان تسلیم فرمان پروردگار شد. قدرت حوثی ها و متحدانشان برای همیشه نابود و پس از آن [در یمن]، به رهبری این پادشاه حکیم و خجسته "سلمان بن عبد العزیز"، یک دولت سنی پیرو و متحد اهل سنت برپا خواهد شد(!)

به نظر می رسد ناکامی آل سعود و مزدورانش در دستیابی به اهداف ترسیم شده برای تجاوز به یمن، باعث یاوه گویی مقامات عربستانی و مبلغان وهابی شده است؛ در حالی که در هفته های اخیر شمار زیادی از نیروهای عربستانی و مزدوران یمنی و غیر یمنی آنان در عملیات دفاعی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به هلاکت رسیده اند و نیروهای یمنی بارها مواضع نظامی عربستان در مناطق مرزی را هدف قرار داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها