این یکی دیگر بازارگرمی نیست

پیشنهاد یک میلیون دلاری برای مهدی طارمی

مهدی طارمی، آقای گل نیم‌فصل در گفت‌وگو با جام‌جم:

از خودم راضی نیستم

آقای گل نیم‌فصل اول لیگ برتر پانزدهم موفق شد در آخرین روز مسابقات این دور از رقابت‌ها با زدن دو گل از بیت سعید پیشی بگیرد و با 9 گل، نفر نخست این جدول باشد. او که در فصل جدید،‌ اتفاقات خوبی را تجربه کرده حالا با پیشنهادهای زیادی مواجه است و می‌خواهد روزهای بهتری را تجربه کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۶
از خودم راضی نیستم

از مهدی طارمی راضی هستی؟

حقیقت را بگویم، نه!

چرا؟! مگر آقای گل نیستی؟

نه! هنوز که فصل تمام نشده است.

چرا از خودت راضی نیستی؟

می‌شد خیلی بهتر از این باشم. در چند هفته پایانی، ‌موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتم، ولی همه را از دست می‌دادم و تنها تعدادی از آنها را به گل تبدیل می‌کردم. اگر با عددی دو رقمی این عنوان را به خودم اختصاص می‌دادم حالا راضی‌تر بودم.

چه شد یک‌مرتبه در بازی آخر تیمت دو گل زدی؟

قبل از این بازی در هفته دوازدهم به استقلال اهواز و قبل‌تر در هفته هشتم به صبا گل زده بودم و در این فاصله، روزهای بدی را سپری کردم. یکی از دلایلی که باعث شد ‌ دوباره بتوانم گلزنی را از سر بگیرم این بود که با علی دایی حرف زدم. او خیلی کمک کرد و به من اعتماد به‌نفس داد. چند نکته کلیدی به من گفت و دوباره به شرایط خوبم برگشتم.

برانکو چقدر در روند کاری‌ات نقش مثبت داشت؟

او مثل یک برادر بزرگ‌تر که می‌داند برادر کوچکش از پس کاری برمی‌آید، ولی در موقعیت زمانی خاصی در انجام آن کار ناموفق است با من رفتار کرد و مرا آزاد گذاشت. اگر او هم مانند برخی کارشناسان مرا تحت فشار قرار می‌داد که چرا گل نمی‌زنم شاید هنوز در وضعیت قبلی به سر می‌بردم، اما برانکو به من ثابت کرد روان‌شناسی فوتبالی و ورزشی را به نحو شایسته بلد است.

ابتدای فصل انتظار داشتی بتوانی این رتبه را داشته باشی؟

خیلی برنامه‌ها در سر داشتم که یکی از آنها بازی برای تیم ملی و گلزنی برای کشورم بود. خوشحالم توانستم به هر دو برسم و البته در این میان با پرسپولیس هم موفق بودم. آقای گلی هم برایم اهمیتی ندارد و این را جدی می‌گویم که بیشتر از هر چیز درصدد هستم بتوانم برای پرسپولیس و سپس تیم ملی کشورم مهره‌ای تأثیر گذار باشم.

یعنی در روزهایی که گل نمی‌زدی اعصابت خرد بود؟

البته که اعصابم خرد بود. من کاری در تیمم ندارم جز گلزنی و وقتی نمی‌توانستم این کار را بکنم خیلی عذاب می‌کشیدم. خوشحالم با توصیه بزرگانی چون دایی توانستم باز هم گل بزنم.

توصیه‌اش چه بود؟

این که سر بالا باشم و راحت ضربه بزنم. به توپ نگاه نکنم و هدفم را ببینم. همین دو سه مورد باعث شد راحت‌تر بازی کنم و گل بزنم.

درست است که می‌خواهی از پرسپولیس جدا شوی؟

به‌هیچ عنوان... شاید روزی به تیم‌های خارجی بروم، ولی تا آخر این فصل در تیمم هستم و می‌خواهم کمک کنم تا به یاری خدا قهرمان شویم.

می‌شوید؟

چرا که نه؟ ما اگر در دور برگشت امتیاز از دست ندهیم‌، می‌توانیم این عنوان را به دست بیاوریم.

از کدام لیگ‌ها پیشنهاد داری؟

نمی‌خواهم درباره‌شان حرف بزنم، چون قرار نیست از تیمم جدا شوم. بعدا که قرار شد با آنها مذاکره کنم، ‌درباره‌اش حرف خواهم زد. فقط این را بگویم که از همان لیگ ستارگان قطر و لیگ روسیه پیشنهاد داشتم‌. البته این دو جدی‌تر از سایر پیشنهادهای من است.

با این حساب خیال طرفداران تیمت راحت باشد؟

بله، من جایی نمی‌روم و در خدمت پرسپولیس هستم. اگر می‌خواستم بروم، ‌اول فصل این کار را می‌کردم و الان در لیگ ستارگان قطر بودم، ولی می‌بینید که نرفتم. اتفاقاتی هم که برای تیممان رخ داد و هادی عزیز را از دست دادیم به من ثابت کرد بی‌دلیل نبوده که من از تیم جدا نشدم چون ظاهرا باید می‌ماندم و به پرسپولیس کمک می‌کردم.

محمدرضا مدنی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها