تیم فوتبال پرسپولیس با گل های مهدی طارمی مقابل راه آهن به برتری 2 بر صفر دست یافت و به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کرد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۵
صعود پرسپولیس به رتبه چهارم با گل های طارمی

تیم راه آهن امروز (جمعه) از هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه شهدای قدس میزبان پرسپولیس بود. قضاوت این دیدار را که در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد، شاهین حاج بابایی برعهده داشت.

پرسپولیس که در چند هفته اخیر نتایج مناسبی کسب کرده است در دیدار امروز نیز به برتری 2 بر صفر دست یافت تا با 25 امتیاز و با قرار گرفتن در رتبه چهارم، نیم فصل نخست را به پایان برساند.
راه آهن نیز با قبول هشتمین شکست فصل خود با 11 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت تا خطر سقوط را به شدت احساس کند.

این دیدار در شرایطی متفاوت برای دو تیم آغاز شد و راه آهن به منظور پایان دادن به شکست های هفته های اخیر و رهایی از جمع قعرنشینان و پرسپولیس نیز برای مطرح کردن خود به عنوان یک مدعی وارد میدان شده بودند.

در دقیقه 18 خروج دروازه بان راه آهن سبب شد تا توپ در پشت محوطه جریمه به احمد نورالهی برسد که شوت سرکش این بازیکن توسط فرشاد فرجی مدافع راه آهن از روی خط دروازه تیم تحت هدایت مهدی تارتار بیرون فرستاده شد.

در دقیقه 21، نورالهی پاس خوبی را به محوطه جریمه راه آهن فرستاد که مهدی طارمی نتوانست گلزنی کند.

3 دقیقه پس از آن، مهدی طارمی با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه راه آهن را گشود. طارمی که به دلیل گل نزدن در دیدار با نفت تهران به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، پس از این گل شادی نکرد.

در دقیقه 42 مهدی طارمی با سماجت خود توپ را از مدافعان حریف گرفت تا پرسپولیس با حرکت تیمی و تحسین برانگیز بازیکنان خود از سوی مهدی طارمی به گل دوم دست یابد.

در نهایت نیمه نخست با برتری 2 بر صفر پرسپولیس همراه شد و مهدی طارمی نیز با 9 گل در صدر گلزنان لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

در آغاز نیمه دوم راه آهنی ها تلاش خود را برای جبران گل های خورده مضاعف کردند و پرسپولیس نیز با تجمع در میانه میدان و اتکاء به بازیکنان سرعتی خود سعی بر استفاده از ضد حملات داشت.
مهدی تارتار که تیمش زهر لازم را برای گلزنی نداشت در دقیقه 60 دست به دو تغییر همزمان زد و حمیدرضا علی عسگری و امین منوچهری را به میدان فرستاد.

برانکو ایوانکویچ نیز میلاد کمندانی را جایگزین محسن مسلمان کرد تا نیروی تازه ای به خط میانی خود ببخشد.

در نیمه دوم راه آهن توانی برای گلزنی نداشت و سرخپوشان نیز در ضد حملات چند فرصت ایده آل گلزنی را از دست دادند.

در دقیقه 85 مهدی طارمی که تلاش فراوانی انجام داده بود به دلیل مصدومیت جزئی جای خود را به جری بنگستون داد.

به گزارش ایرنا، طارمی که به شدت مورد حمایت تماشاگران بود، پس از تعویض و با اجازه برانکو راهی رختکن شد.

در نهایت داور این دیدار سوت خود را به نشان پایان به صدا درآورد تا سرخپوشان پایتخت به یک برتری ارزشمند دست یابند.

* ترکیب راه آهن:
ایگور ننزیچ، حسین خیری، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی زاده(امین منوچهری)، حمیدرضا دیوسالار(حمیدرضا علی عسگری)، میلاد محمدی، میلاد ابطحی، فرشاد فرجی، بهادر عبدی و سباستین استراندوال(سیامک کوهنورد) و مهرداد محمدی.

* ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده(مایکل اومانیا)، امید عالیشاه، محسن مسلمان(میلاد کمندانی) و مهدی طارمی(جری بنگستون).

سایر دیدارها

ملوان صفر - سیاه جامگان صفر

پدیده یک - سپاهان یک

گسترش فولاد یک - فولاد یک

ذوب آهن صفر - فولاد یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها