تاثیر حضور 3 ماهه کلوپ در لیورپول چه بود؟

هیجان روی سکوهای آنفیلد

لیورپول در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی واتفورد شکست دور از انتظار 3 بر صفر را تجربه کرد تا به رده نهم جدول رده‌بندی سقوط کند و 14 امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۱
یورگن کلوپ در گوشه رینگ

به همین خاطر یوگن کلوپ که در نشست خبری بعد از بازی به شدت عصبانی بود و به انتقاد تند از شاگردانش پرداخت: بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم و طبیعی است که با چنین بازی‌هایی شانسی برای پیروز شدن نداریم. باید در خط دفاعی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. بازیکنان لیورپول بسیار کم تلاش کردند و از روحیه جنگندگی سابق برخوردار نبودند.

به دنبال این شکست تحقیرآمیز سایت اسکای اسپورت در گزارشی آماری نوشت: لیورپول در دوران برندان راجرز بهتر از دوران کلوپ نتیجه گرفته است.

راجرز در فصل جاری در هشت بازی روی نیمکت لیورپول نشست که نتیجه آن سه پیروزی، سه تساوی و دو شکست بود و از مجموع 24 امتیاز توانست 12 امتیاز را به دست آورد. در حالی‌که لیورپول با صدر جدول رده‌بندی تنها شش امتیاز اختلاف داشت، راجرز لیورپول را ترک کرد.

اما لیورپول در دوران کلوپ ضعیف‌تر کار کرده است. از 9 دیداری که این مربی آلمانی روی نیمکت قرمزپوشان آنفیلد نشسته است، لیورپول تنها سه پیروزی به دست آورده و سه تساوی و سه شکست هم نتیجه دیگر دیدارهای تیم او بوده است. به عبارت دیگر، کلوپ از 27 امتیاز ممکن تنها 12 امتیاز را به دست آورده و این اصلا عملکرد خوبی برای تیم او به شمار نمی‌آید. هرچند او توانسته برابر چلسی و منچسترسیتی، تیمش را پیروز از میدان خارج کند، اما لیورپول با 24 امتیاز در رده نهم جدول جای دارد و با تیم صدرنشین لسترسیتی 14 امتیاز اختلاف دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها