مرد مسافر، قربانی جنایت مرموز شد

مرد میانسال در سفر به خرم‌آ‌باد به طرز مرموزی به قتل رسید.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۱
مرد مسافر، قربانی جنایت مرموز شد

به گزارش جام‌ جم ، ساعت 8 صبح پنجشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان خرم‌آباد تماس گرفت و از کشف جسد مردی میانسال در محله فلک‌الدین خرم‌آباد خبر داد.

ماموران با حضور در محل موردنظر مشاهده کردند مردی با ضربه چاقو به قتل رسیده و کنار خیابان افتاده است. ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند، اما آنها مقتول را نمی‌شناختند.

تشخیص هویت مقتول

ماموران در بازرسی از وسایل مقتول مدارک هویتی را به دست آوردند که نشان می‌داد هویت او «هوشیار ملکی طولابی» است که در تهران زندگی می‌کرده و در آموزش و پرورش مشغول کار بوده است. با شناسایی هویت مقتول، ماموران توانستند خانواده او را شناسایی کنند.

با احضار اعضای خانواده مقتول به اداره پلیس، آنها مورد تحقیق قرار گرفتند و در حالی که از خبر قتل وی شوکه شده بودند، به پلیس گفتند او برای دیدار با یکی از اقوامش از تهران به خرم‌آباد سفر کرده بود و دیگر از او خبری نداشته‌اند و حتی تلفن همراه وی نیز خاموش بوده است.

پس از اظهارات خانواده مقتول، ماموران تحقیقاتشان را روی فردی که هوشیار با او قرار داشته متمرکز کرده و دریافتند، جسد مقتول حوالی خانه همین فرد کشف شده است.

مهمان، مظنون اصلی

همین سرنخ کافی بود که پلیس احتمال دهد او توسط همان مردی که مهمانش بوده به قتل رسیده باشد. در این مرحله با هماهنگی قضایی، کارآگاهان جنایی برای دستگیری فرد مورد نظر وارد خانه وی شدند؛ اما خبری از مرد خانواده نبود و فقط همسر وی در خانه حضور داشت.

ماموران به تحقیق از این زن پرداختند که وی ابتدا حضور مرد کشته شده در خانه‌شان را انکار کرد؛ اما در ادامه بازجویی‌ها اعتراف کرد شوهرش قاتل است و پیش از حضور پلیس خانه را ترک کرده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

رازگشایی از قتل

سرهنگ رضا شیر اوژن، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان در این باره به جام‌جم گفت: با انتقال همسر متهم به قتل به پلیس آگاهی، او مدعی شد مقتول از اقوامشان بوده و به عنوان مهمان به خانه‌شان آمده بود. صبح روز حادثه به دلیل اختلاف‌هایی که شوهرش و مرد مهمان با هم داشتند، دوباره با یکدیگر درگیر شده‌اند که شوهرش، با چاقو ضربه‌ای به مرد مهمان زده و او را به شدت زخمی کرده است.

وی اضافه کرد: تحقیقات از این زن نشان می‌داد مقتول در حالی که زخمی بوده برای نجات خود از خانه آنها خارج شده و به خیابان رفته که به دلیل شدت جراحات جان باخته است. متهم به قتل وقتی از مرگ مهمان مطلع می‌شود با برداشتن وسایلش خانه را به محلی نامشخص ترک کرده بود. هنوز مشخص نیست انگیزه دشمنی میان مقتول و عامل جنایت چه بوده است.

تحقیقات پلیس ادامه دارد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده از این زن، مشخصات و تصویر شوهرش در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفته تا به محض مشاهده قاتل فراری، وی را دستگیر و به اداره پلیس خرم‌آباد منتقل کنند.

تحقیقات پلیس خرم‌آباد و استان لرستان برای دستگیری متهم به قتل فراری همچنان ادامه دارد.

شیر اوژن گفت: در این پرونده هیچ گونه انگیزه سیاسی درکار نبوده و تمام شواهد به دست آمده نیز نشان می‌دهد انگیزه جنایت شخصی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها