ناپدید شدن دختر جوان همزمان با قتل مادر سالخورده‌اش در شرق تهران معمای این جنایت را پیچیده تر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۶
ناپدید شدن مرموز دختر بعد از قتل مادر

به گزارش جام‌ جم ، ساعت 11 سه‌شنبه زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از قتل زن 73 ساله‌ای به نام سکینه خبر داد.

در پی این خبر، ماموران به محل حادثه در یک مجتمع مسکونی در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان خان‌میرزایی اعزام و متوجه شدند هیچ آثاری از درگیری و به‌هم‌ریختگی در خانه به چشم نمی‌خورد و جسد زن سالخورده در اتاقی روی زمین افتاده و متکایی زیر سرش و چاقویی نیز زیر گلویش قرار دارد.

دقایقی بعد با حضور کارآگاهان جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل جنایت مشخص شد هشت ساعت از مرگ زن سالخورده می‌گذرد و او به دلیل خفگی جان باخته است. بررسی‌های کارآگاهان جنایی در محل جنایت نشان داد پول یا وسایلی از خانه مقتول سرقت نشده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجوها برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا این که در تحقیقات اولیه پلیس از همسایه‌ها مشخص شد مقتول و دختر جوانش در این آپارتمان زندگی می‌کردند، اما همزمان با این جنایت، او نیز ناپدید شده بود. در این مرحله با شناسایی خانواده مقتول و تحقیق از آنها مشخص شد مادر و دختر با هم زندگی می‌کردند، اما اکنون نمی‌دانند دختر خانواده کجاست .

یکی از زنان همسایه درباره قتل زن سالخورده به جام‌جم گفت: مقتول و دخترش 15 سالی بود که با ما همسایه بودند. روز پیش از حادثه مقتول و دخترش را دیدم که به خانه آمدند. شب قبل از کشف جسد برای کاری به در خانه‌شان رفتم، اما کسی در را باز نکرد.

زن همسایه اضافه کرد: ساعت 5 صبح سه‌شنبه صدای باز و بسته شدن در آپارتمان مقتول را شنیدم. ساعت 11 متوجه باز بودن در خانه آنها شدم و ماجرا را به عروسم و دیگر زن همسایه گفتم و سه نفری او و دخترش را صدا زدیم، اما پاسخگویمان نبودند. وارد آپارتمان شدیم و با دیدن جسد زن سالخورده، سراسیمه خانه را ترک کردیم و به پلیس زنگ زدیم.

وی تصریح کرد: خبری از زهرا، دختر مقتول نبود. او در این چند روز بسیار آشفته و مدام منتظر بود تا پست گذرنامه‌اش را بیاورد. کسی او را روز قتل در ساختمان ندیده بود و به احتمال قوی از مرگ مادرش بی‌خبر باشد.

تحقیقات برای افشای راز این جنایت در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها