زن جوان در اقدامی جنون‌آمیز دو فرزند دختر و پسرش را با چاقو سر برید. او بعد از این جنایت تلخ قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد که ناکام ماندو جان سالم به در برد.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۲
2 کودک قربانی جنون مادر شدند

به گزارش جام‌ جم ، ساعت 8 صبح یکشنبه در تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی گچساران راز این جنایت هولناک فاش شد. ماموران پس از حضور در خانه مورد نظر با زن جوانی به نام مدینه روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود و بی‌تاب فرزندانش بود.

پدر مدینه در تحقیقات گفت: دخترم پس از قتل دو فرزندش خودزنی کرده بود که او را به خانه خود آوردیم اما جسد دو فرزندش در خانه خودشان است.

کارآگاهان سپس راهی خانه مدینه شده و با جسد دختر و پسر 6 و 3 ساله‌اش روبه‌رو شدند. جسد فاطیما و امیررضا در حالی که براثر اصابت چاقو به گردنشان به قتل رسیده بودند، در کنار یکدیگر قرار داشت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، همسر مدینه در بازجویی گفت: همسرم مدتی بود از بیماری روحی رنج می‌برد و تحت درمان بود. چند ماهی حالش خوب شده بود اما از چند هفته قبل دوباره حالش بد شد و دارو مصرف می‌کرد. صبح به محل کارم رفتم که یک ساعت بعد در تماس خانواده همسرم متوجه ماجرا شده و سراسیمه به خانه آمدم و با جسد بچه‌هایمان روبه‌رو شدم .همسرم براثر جنونی که به وی دست داده، جان دو فرزندمان را گرفته است.

اعتراف به قتل

در مرحله بعدی ماموران به تحقیق از مدینه پرداختند که او به پلیس گفت: مدت‌ها بود از بیماری روحی رنج می‌بردم و تحت درمان بودم. روز حادثه پس از آن که شوهرم به محل کارش رفت، متوجه شدم قرص هایم تمام شده است. همان زمان احساس تنفر از بچه‌هایم سراغم آمد و در حالی که نمی‌فهمیدم چه کاری انجام می‌دهم، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و ابتدا دخترم را با ضربه چاقو یی که به گلویش زدم، کشتم و بعد پسر 3 ساله‌ام را به همان شیوه کشتم.

وی اضافه کرد: حالم خیلی بد بود. ده دقیقه بعد زمانی که متوجه شدم دست به جنایت زده‌ام، پشیمان شدم و با همان چاقو ضربه‌هایی به بدن خود وارد کردم تا به زندگی‌ام پایان دهم که موفق نشدم. سپس با خواهرم تماس گرفتم و موضوع را گفتم .

سرهنگ علی کرم‌بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل دو فرزندش با توجه به این که او زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود، تحقیقات از وی ادامه یابد.

متهم به قتل تحت نظر کارشناسان پزشکی قانونی قرار می‌گیرد تا جنون او در زمان قتل بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها