دیشب لژیونرهای ایرانی برای تیم های خود در لیگ های مختلف به میدان رفتند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۰
شب بد لژیونرهای ایرانی

به گزارش جام جم ورزشی ، بعدازظهر دیروز و شب گذشته این نتایج برای بازیکنان ایرانی و تیم هایشان به دست آمد:

*تیم آلکمار دیروز در لیگ هلند میهمان زوله بود و در این بازی که علیرضا جهانبخش 90 دقیقه در ترکیبش حضور داشت و در دقیقه 85 نیز کارت زرد گرفت، با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. آلکمار با قبول این شکست 18 امتیازی ماند و به رده یازدهم جدول سقوط کرد تا فاصله‌اش از آژاکس صدرنشین به 20 امتیاز افزایش پیدا کند.

*الغرافه نیز در لیگ ستارگان قطر نتوانست در مقابل تیم پایین جدولی الخور مقاومت کند و بازی خود را با نتیجه دو بر صفر به حریف واگذار کرد. آنها با این شکست آخرین بازی نیم فصل خود را بدون امتیاز گذراندند تا پس از پایان دور رفت بازی های خود پانزده امتیازی بمانند و در رده هشتم جدول رده بندی جاخوش کنند.شجاعی و یارانش در دقایق 59 و 85 دروازه خود را باز شده دیدند.

* همچنین در ادامه لیگ ستارگان قطر ام صلال آخرین بازی دور رفت خود را با شکست سپری کرد. در این بازی که آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران نیز نود دقیقه در میدان حاضر بود ام صلال نتوانست حریف الخریطیات شود و در نهایت با گل هایی که در دقایق 30 ، 77 و 7+90 پذیرفت نتیجه بازی را از دست داد تا تیموریان و یارانش نتوانند در این بازی توفیقی کسب کنند.

* در شب نیمکت نشینی اشکان دژاگه نیز العربی مقابل حریف خود به پیروزی رسید. این تیم در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل السیلیه صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع السیلیه به پایان رسید. دژاگه به دلیل مصدومیت نیمکت نشین بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها