مردی که در یک اقدام جنون آمیز با همدستی همسرش مرتکب چهار فقره قتل شده بود، سحرگاه امروز در محوطه زندان اوین به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۶

به گزارش فارس، این پرونده دارا0 چهار متهم بود؛ به ترتیب متهم ردیف اول اسماعیل نام دارد که متهم به شرکت در قتل ابراهیم و فاطمه و مباشرت در قتل فرزندان خردسالش به نام امیرمهد0 6 ساله و عماد 11 ساله است.
همچنین متهم ردیف دوم، همسر متهم ردیف اول پرونده که معصومه نام دارد متهم به زنا0 محصنه و مباشرت در قتل ابراهیم و فاطمه و دو فرزند خردسالش است. از سو0 دیگر غلامحسین که تبعه افغانستان است متهم به مشارکت در قتل عمد0 ابراهیم با ایراد ضرب کلنگ به اتفاق متهم ردیف اول است و در نهایت متهم ردیف چهارم که جعفر نام دارد و اهل فیروزکوه است متهم به معاونت در قتل ابراهیم است.
بر اساس پرونده، امیرمهد0 که یک0 از مقتولان این جنایت است، دچار بیمار0 کم خون0 بود و به همین دلیل برا0 هر چند وقت یک بار باید نزد پزشک معالج خود در تهران م0 آمد.
در این رفت و آمدها بود که معصومه با مرد0 که راننده مسافرکش بود آشنا شد و با او طرح دوست0 ریخت. پس از مدت0 که رابطه معصومه با این مرد که ابراهیم نام داشت و مقتول دیگر این پرونده است بیشتر شد، معصومه شماره تلفن منزل خود را در اختیار او قرارداد تا این که یک روز ابراهیم از معصومه خواستگار0 کرد.
معصومه نیز در جواب ابراهیم گفت: من ازدواج نکرده ام و این بچه ها فرزندان برادرم هستند.به این ترتیب رابطه معصومه و ابراهیم بیشتر شد تا این که ابراهیم از معصومه قول ازدواج گرفت.
پس از گذشت پنج تا شش ماه از این ماجرا یک روز عل0 فرزند بزرگ معصومه و اسماعیل که هم اکنون زنده است، مادرش را در حال0 که از اتومبیل ابراهیم خارج م0 شد، دید و موضوع را به پدرش گفت.
اسماعیل که پس از شنیدن حرف ها0 پسرش به موضوع شک کرده بود، از همسرش در مورد رابطه او با ابراهیم سئوال کرد که معصومه در جواب گفت: من و ابراهیم هیچ رابطه ا0 با هم نداشتیم و فقط او چند روز پیش برا0 من یک انگشتر خرید که من هم او را فروختم و دوباره برا0 خودش انگشتر0 خریدم اما هیچ رابطه دیگر0 با هم نداشتیم.
اسماعیل که گمان برده بود رابطه همسرش با ابراهیم بیشتر از اینها است، همسرش را زیر نظر گرفت تا این که متوجه رفت وآمدها0 مشکوک همسرش به خانه ابراهیم شد. اسماعیل که پس از این ماجرا قصد انتقام گرفتن از ابراهیم را داشت نقشه ازدواج همسرش با ابراهیم را طراح0 م0 کند.
به همین دلیل ابتدا شناسنامه ا0 جعل0 برا0 معصومه به نام فاطمه فراهم کرده و او را به عقد ابراهیم درآورده و جشن عروس0 آنها را فراهم م0 کند. اسماعیل که خود را ط0 مراسم دای0 همسرش معرف0 کرده بود در جشن عروس0 همسرش با ابراهیم شرکت کرده و برا0 این جشن حدود 600 مهمان دعوت م0 کند.
معصومه پس از این ماجرا حدود دو ماه در کنار خانواده ابراهیم زندگ0 کرد تا این که او و همسرش با هم نقشه خواستگار0 از خواهر ابراهیم را طراح0 کردند. به همین خاطر اسماعیل به یک0 از دوستانش به نام عل0 اصغر که به محمد معروف است مبلغ 10 هزار تومان پول داد تا او نقش برادر معصومه را باز0 کند و به خواستگار0 فاطمه برود.
ماجرا0 خواستگار0 و تهیه جهیزیه فاطمه (خواهر ابراهیم) چند هفته طول کشید تا این که یک روز قرار شد جهیزیه فاطمه به خانه آورده شود و آن شب بود که فاطمه به دست اسماعیل به قتل رسید.
بچه ها0 فاطمه و اسماعیل که شاهد این ماجرا بودند مدام پس از این مسئله عنوان م0 کردند "بابااسماعیل خاله فاطمه را کشته" و این انگیزه ا0 شد برا0 از بین بردن بچه ها که توسط اسماعیل صورت گرفت. ابراهیم نیز چند روز پس از قتل خواهرش توسط اسماعیل کشته شد.
اسماعیل در اعترافاتش در جلسات مختلف بازجوی0 نیز اعتراف کرده بود: ابراهیم را به بهانه پیدا کردن گنج به اطراف فیروزکوه کشاندم و پس از این که سرش را از بدنش جدا کردم، او را قطعه قطعه کرده و هر قسمت بدنش را در گوشه ا0 انداختم. عماد و امیرمهد0 نیز که تنها شاهدان قتل فاطمه و ازدواج مادرشان با ابراهیم و مسائل دیگر بودند دو هفته پس از این ماجرا به دست پدرشان در حمام خانه به قتل رسیدند.
بعد از این اعترافات هولناک، قضات شعبه 71 دادگاه کیفری، اسماعیل را به جرم ارتکاب چهار قتل و زنای محصنه با فاطمه(مقتوله) به اعدام محکوم کردند و همسرش معصومه هم به جرم معاونت در قتلها به 15 سال حبس و به جرم زنای محصنه با مرد مسافرکش به اعدام محکوم شد.
احکام صادره به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید و بدین ترتیب صبح امروز مرد سنگدل در محوطه زندان اوین اعدام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها