کارمند بیمه با تلاش شبانه روزی پلیس نجات یافت

ربودن دختر 30 ساله با همکاری شوهر

انتقام‌گیری عجیب مرد قاچاقچی

مرد قاچاقچی وقتی متوجه شد فروشنده مواد، سرش کلاه گذاشته، برای انتقام با مراجعه به دادسرا از فروشنده به اتهام آدم‌ ربایی شکایت کرد.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۱
انتقام‌گیری عجیب مرد قاچاقچی

به گزارش جام‌ جم، پانزدهم اسفند سال گذشته مردی هراسان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ربوده شدن خود توسط دو سرنشین خودروی پراید در حوالی میدان آزادی خبر داد.

مرد 33 ساله در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: برای رفتن به خانه از میدان آزادی سوار یک دستگاه خودروی پراید با دو سرنشین شدم. هنوز دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که دو مرد که همدیگر را مهدی و امیر صدا می‌کردند، با تهدید چاقو من را ربوده و به بیابان‌های غرب تهران بردند. آنها با تهدید به قتل سه میلیون و 300 هزار تومان پول نقد همراهم را سرقت کرده و متواری شدند.

با اعلام این شکایت، تحقیقات برای دستگیری دو مرد آدم‌ ربا آغاز و پس از مدتی خودروی پراید در عوارضی قزوین شناسایی و راننده آن بازداشت شد.

با انتقال پسر 28 ساله به دادسرای امور جنایی، او با انکار اتهام آدم‌ ربایی گفت: شاکی یکی از فروشندگان مواد مخدر است و از دوستم درخواست 380 گرم هرویین کرده بود، اما دوستم به اشتباه 180 گرم هرویین با خود سر قرار برد. وقتی پول را از او دریافت کردیم، تازه متوجه اشتباه خود شدیم و دوستم نوید بقیه پول را به مرد قاچاقچی نداد؛ به همین دلیل بین آنها درگیری پیش آمد و مرد جوان از ما به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

با اظهارات متهم 27 ساله، همدست او نیز دستگیر شد. محسن مدیرروستا، بازپرس و شعبه ششم دادسرای امور‌جنایی دستور تحقیقات بیشتر از دو متهم درخصوص آدم‌ربایی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها