فدراسیون جهانی بسکتبال ستاره تیم ملی بسکتبال ایران را ستود.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۲
حامد حدادی، اژدهایی از ایران!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، در این گزارش حدادی به عنوان یکی از برترین سنترهای تاریخ بسکتبال آسیا معرفی شده است.

در این گزارش آمده است: انتظار نداشته باشید که حامد در رقابت‌های سال آینده برابر بازیکنی از کشورهای دیگر که در مسابقات انتخابی المپیک حاضر می‌شوند عقب نشینی کند. آخرین باری که او را برابر حریفان غیر آسیایی دیدیم در جام جهانی 2014 بود که او عملکرد بی‌نظیری داشت.

شاید سال آینده که حامد حدادی را در تیم ملی ایران ببینیم او از دهانش آتش خارج کند و همانند یک اژدها وارد میدان شود.

این ستاره بسکتبال ایران اکنون در شرق دور و در ترکیب تیم بسکتبال سیچوان چین بازی می‌کند. سنتر 30 ساله این تیم در آخرین دیدار غیرقابل توقف بود و عملکرد بسیار خوبی داشت تا سیچوان برابر فوشان با نتیجه 124 بر 113 به برتری برسد. او 20 امتیاز و 9 ریباند در این دیدار به نام خودش ثبت کرد.

سیچوان در دیدار قبلی‌اش نیز برابر شانسی با نتیجه 117 بر 98 به برتری رسید و حدادی ستاره میدان بود؛ او 26 امتیاز، 22 ریباند، 8 پاس منجر به گل و دو بلاک شات داشت. فکر می‌کنید در دیدار قبل از بازی با شانسی حدادی چه عملکردی داشته‌است؟ او برابر کینگ‌دائو 23 امتیاز و 15 ریباند ثبت کرد و تیمش 134 بر 118 به برتری رسید.

این ستاره در تمام دیدارهای تیمش درخشیده و عملکرد خوبی داشته است. حدادی در دیدار برابر شانگ دانگ هم عالی بود و با کسب 30 امتیاز و 22 ریباند نقش زیادی در پیروزی نزدیک تیمش با نتیجه 116 بر 114 داشت.

هنوز راه زیادی پیش روی حامد تا پایان لیگ چین و حضور در انتخابی المپیک وجود دارد اما اگر این ستاره سلامتش را حفظ کند باید انتظار داشته باشیم که تیم ملی ایران با داشتن چنین بازیکنی می‌تواند یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه برای المپیک ریو داشته باشد. حامد حدادی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران است و حالا حالاها یک تکیه‌گاه برای تیم ملی ایران خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها