رضا ناجی، بازیگر «آواز گنجشک‌ها»

به خاطر آلودگی هوا و استرس کارم به جراحی قلب کشید

رضا ناجی با بیان اینکه پزشک معالجم دستور داده طی دو ماه آینده باید استراحت مطلق کنم، گفت: خدا را شکر پس از جراحی قلبم روزانه ۲ ساعت پیاده‌روی می‌کنم و حالم روبه بهبودی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۰
به خاطر آلودگی هوا و استرس کارم به جراحی قلب کشید

به گزارش جام جم سیما به نقل از فارس، رضا ناجی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ارتباط با وضعیت اخیرش و عمل باز قلب نیز انجام داده بود، گفت: در حال حاضر حالم خوب است در این مدت تنها استراحت کردم و احساس می‌کنم بهتر شده‌ام.

ناجی ادامه داد: پزشکم برایم استراحت مطلق تجویز کرده و گفته است که در روز باید ورزش کنم به همین جهت طبق دستور پزشک روزانه 2 ساعت پیاده‌روی می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشگ‌ها» به کارگردانی مجید مجیدی گفت: خوشبختانه در زمانی که این اتفاق برایم افتاد مشغول بازی در فیلمی نبودم و تنها یک هفته قبل از آن کارم در یک پروژه سینمایی که انجام می‌دادم به اتمام رسیده بود.

نام این فیلم «پر سفید» بود و حسن پورشیرازی نیز یکی از بازیگرانی بود که در آن ایفای نقش می‌کرد و کارگردانی آن را بهزاد بروجنی برعهده داشت.

ناجی بیان داشت: در این فیلم نقش یک بنگاهدار را بازی می‌کنم و حسن پورشیرازی نیز شاگرد این فرد بنگاهی است که اتفاق‌هایی را با هم رقم می‌زنند. طبق گفته کارگردان برای جشنواره برلین با یک موضوع خانوادگی آماده می‌شود.

وی در ارتباط با اینکه آیا پیش از این سابقه بیماری داشته است، گفت: از قبل به هیچ عنوان سابقه این بیماری را نداشتم و هیچ مشکل قلبی برایم پیش نیامده است.

اما کم‌کم احساس ناراحتی کردم و طی آزمایشاتی که انجام دادم نظر پزشکان این بود که باید به سرعت جراحی شوم.

این بازیگر سینما ادامه داد:‌ خدا را شکر می‌کنم در زمان این اتفاق سر کار نبودم تا شرمنده عوامل فیلم شوم.

یکی از دلایلی که باعث شد قلبم ناراحت شود طبق گفته پزشکان استرس، حرص و جوش و آلودگی آب و هوای تهران است. اما خدا را شکر به هیچ عنوان اهل سیگار و دود نیستم.

ناجی در پایان خاطرنشان کرد: طی این مدت چندین فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده است اما پزشک معالجم دستور داده طی دو ماه آینده باید استراحت مطلق کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها