فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی و زورگیری در استان خبر داد که دستکم یک میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده اند.
کد خبر: ۸۵۴۴۶۸
یک زن، سرکرده باند مخوف آدم‌ربایان بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود جعفری نسب گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس آگاهی نکا مبنی بر اخاذی 50 میلیون ریالی و زورگیری از وی توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان و استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند چند نفر مرد با همکاری یک زن، باندی مخوفی را تشکیل دادند که پس از کشاندن طعمه های خود به یک منزل به بهانه تعمیر وسایل الکتریکی و یا کمک به افراد نیازمند، آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده و با تهدید به قتل اخاذی می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی کارشناسان پلیس آگاهی، یکی از اعضای باند به نام «و - خ» 31 ساله ساکن نکا در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با این دستگیری، عضو دیگر این باند که یک زن 26 ساله به نام «ف- خ» بود به همراه فردی دیگر که در منزل یکی از دوستانشان مخفی شده بودند ، به دام پلیس افتادند.

سردار جعفری نسب با اشاره به متواری شدن دو متهم دیگر از اعضای این باند به یکی از استان های همجوار، اظهار کرد: با هماهنگی قضایی دو متهم دیگر به نام های «ف - ب» 27 ساله و «ع- خ» 29 ساله از اعضای این باند در عملیاتی هماهنگ و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که اعضای این باند در اقدامی تبهکارانه با کشاندن مردی 51 ساله برای کمک مالی به یک منزل، با تهدید به قتل از وی 700 میلیون ریال اخاذی کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه شدند، اما با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و تاکنون به دو فقره آدم ربایی و اخاذی اقرار کردند.

سردار جعفری نسب افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها