چهار مرد جوان که به سرکردگی دو زن تبهکار اقدام به سرقت لوازم خودرو و توزیع مواد مخدر در مرکز پایتخت می کردند، با اقدام اطلاعاتی ماموران کلانتری 129 جامی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۴۴۳۷
2 زن سرکرده باند سارقان لوازم خودرو

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ ایرج بهادری رییس کلانتری 129 جامی گفت: در پی کسب اخبار و گزارش های مردمی از شهروندان ساکن در محله اسکندری تهران مبنی بر تجمع و تردد جند مرد و زن سابقه دار و خلافکار در یک منزل مخروبه،پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود:به دنبال دریافت خبر ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در ادامه مشخص شد تعدادی افراد خلافکار در یک منزل مخروبه در خیابان اسکندری تجمع کرده و ضمن اینکه محل را پاتوق اعمال مجرمانه خود قرار دادند اقدام به استعمال مواد مخدر و خرید و فروش اموال مسروقه نیز می نمایند.

به دنبال این موضوع ماموران اطلاعاتی و عملیاتی این یگان عصر روز گذشته ساعت 17 و 10 دقیقه 28 اردبیهشت ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وارد پاتوق متهمان شده و موفق شدند چهار مرد و دو زن به نام های «علی . ر»، «رضا . الف»، «سعید . م»، «رشید . خ»، «لیلا . ح» و «مریم . م» که همگی سابقه دار و حرفه ای لوازم خودرو بودند را دستگیر کنند.

سرهنگ بهادری با اشاره به اینکه همگی متهمان دارای سوابق متعدد کیفری نظیر زورگیری، سرقت و خرده فروشی مواد افیونی می باشند، تصریح کرد: در بازرسی های بعمل آمده از پاتوق متهمان مقادیری مواد مخدر، پایپ، تعدادی لوازم سرقتی خودرو، پنج قبضه چاقو و قمه،6 دستگاه گوشی موبایل و دو جلد سند مالکیت خودرو و موتورسیکلت فاقد اصالت کشف شد.

رییس کلانتری 129 جامی خاطر نشان کرد:عملکرد مقتدرانه ماموران کلانتری در این عملیات پلیسی و جمع آوری پاتوق افراد سابقه دار و معتاد،موجب رضایت اهالی محل و قدردانی آنان از عملکرد پلیس شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها