در حاشیه رودخانه «مارا» اتفاق افتاد

شکار گوساله پیش چشم مادر + عکس

عکاس حیات وحش که برای ثبت عبور گله‌های گاومیش از رودخانه «مارا» که در اکتبر هر سال صورت می‌گیرد به پارک حیات وحش «ماسایی مارا» در کنیا رفته بود با صحنه شکار یک پلنگ به شکل غیرمنتظره‌ای مواجه شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۰۱
شکار گوساله پیش چشم مادر + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرادید، "پائولو تورچیو" عکاس و فعال محیط زیست که 25 سال است در نایروبی کنیا زنده می‌کند هر ساله برای ثبت لحظه عبور گله‌ گاومیش ها از رودخانه "مارا" که به "رودخانه مرگ" شهرت دارد و پر از کروکودیل های عظیم الجثه است به این منطقه می‌آید. عکس های او از نبرد گاومیش‌ها با مرگ و زندگی تا کنون در بسیاری رسانه ها از جمله "بارکرافت"منتشر شده است. با این حال اکتبر امسال در حین عکاسی از گاومیش‌ها در حالیکه منتظر حمله کروکودیل‌ها بود با صحنه غیرمنتظره‌ای روبرو شد.

گروهی از گاومیش‌ها پیش از عبور از رودخانه در این سو در کمین یک پلنگ گرسنه افتاده بودند؛ این شکارچی در این سوی رودخانه مارا در موقعیتی مناسب آماده بود تا به گاومیش‌ها نشان دهد گرچه کروکودیل‌ها خطر بزرگی هستند اما تنها خطر برای آنها نیستند.

با وجود سرعت بالای گاومیش ها کار البته برای پلنگ هم چندان ساده نیست اما یک گوساله جوان در میان گله شکار دست یافتنی‌ به شمار می‌رود.

پلنگ در یک حمله گلوی گوساله را می‌گیرد و دیگر از مادر او هم کاری برنمی‌آید؛ او تنها نظاره گر مرگ فرزندش است و چند دقیقه بعد همه چیز تمام شده است.

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
۰
۰
دنیای حیات وحش زیباترین دنیای حیوانات است
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
۰
۰
دم این عكاسه گرم

نیازمندی ها