در این فیلم منحصربفرد بیننده شاهد صحنه شکار یک کاپیبارا از سوی یک جگوار ( پلنگ آمریکای جنوبی) خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۵۵۳۷
جگوار و شکار کاپیبارا + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نچورال میستیک، جنگل پانتانال در ایالت ماتوگروسو برزیل یکی از انبوه ترین و ناشناخته ترین جنگل های بارانی جهان است. تنها از طریق رودخانه ها می توان به سواحل این جنگل پا گذاشت اما ورود به داخل جنگل کار دشواری است. به همین دلیل، حیات وحش این جنگل بارانی هنوز به خطر نیافتاده است.

چند قایقران بومی هنگام عبور از رودخانه کوئیابا در جنگل پانتانال توانستند شاهد صحنه نادر شکار یک کاپیبارا بزرگترین جونده جهان از سوی یک جگوار در ساحل رودخانه باشند. آنها با موایل خود از صحنه فیلم برداری کردند.

کاپیبارا بزرگترین جونده جهان بین یک تا 1.35 متر طول داشته و وزن آن بین 35 تا 65 کیلوگرم است. این جونده نیمه آبزی همواره در کنار رودخانه ها و دریاچه ها به صورت گروهی زندگی می کند.

این جانور شناگر بسیار ماهری بوده و می تواند مانند اسب های آبی مدت زیادی را بدون تنفس کردن در زیر آب بماند.

یک کاپیبارا بالغ در کنار ساحل ایستاده است. حیوان ظاهرا احساس خطر کرده است. در فاصله ای نه چندان دور از او یک جگوار بی حرکت خود را استتار کرده است. جگوار گویی تبدیل به سنگ شده است.

خیال کاپیبارا راحت شده و به خطر پشت می کند. در این لحظه جگوار به سرعت برق به جونده بزرگ حمله می کند. کاپیبارا به چالاکی به داخل رودخانه پناه می برد و جگوار نیز به نوبه خود وارد رود می شود.

شکارچی بزرگ آمریکای جنوبی قبل از اینکه کاپیبارا بتواند به اعماق رودخانه پناه ببرد او را به دام می اندازد. جگوار با آرواره های قدرتمندش کاپیبارا بزرگ را از آب بیرون کشیده و به ساحل می برد.

این فیلم جالب و منحصربفرد حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها