آرسن ونگر ؛ آنتی «توپ طلا»!

جام جم ورزشی: کاندیداهای نهایی توپ طلا قرار است یک ماه دیگر به زوریخ بروند.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۰
آرسن ونگر ؛ آنتی «توپ طلا»!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، جایزه انفرادی «توپ طلا» که به برترین بازیکن فوتبال دنیا تعلق می گیرد منتقدان بسیار زیادی دارد. بسیاری از این منتقدان می گویند ماهیت توپ طلا با ماهیت فوتبال که یک ورزش گروهی است تناقض دارد و اصلا خنده دار است. آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال یکی از سرسخت ترین منتقدان جایزه توپ طلاست. او می گوید فوتبال دنیا اکنون مدرن تر از آن است که جایزه ای انفرادی مثل توپ طلا در آن وجود داشته باشد. ونگر سرسختانه اعتقاد دارد جایزه هایی همانند توپ طلا ماهیت فوتبال را یک ورزش گروهی است زیر سوال می برند و باعث میشوند خودخواهی و تک روی در دنیای فوتبال گسترده شود.

این مربی فرانسوی همیشه به شاگردانش تاکید می کند هرگز به جایزه های انفرادی فکر نکنند و برای به دست آوردن تلاش نکنند و فقط بر روی کار گروهی و تیمی اصرار کنند.

به نظر ونگر جایزه توپ طلا تبدیل به یک عقده نزد بازیکنان تراز اول دنیای فوتبال شده است. وی گفت: «من به هیچ عنوان طرفدار جایزه توپ طلا نیستم. در واقع من ضد توپ طلا به شمار می روم. اصلا مخالف جایزه های انفرادی شبیه توپ طلا هستم. به نظر من جایزه هایی از این قبیل کار گروهی را تخریب می کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها