قبوض آب و برق یکی می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: با بررسی های انجام شده در پی تجمیع قبوض آب و برق هستیم.
کد خبر: ۸۵۲۰۷۲
قبوض آب و برق یکی می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد هاشمی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در پی تجمیع قبوض آب و برق هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران افزود: این موضوع ازطریق برگزاری جلساتی در پژوهشگاه نیرو در حال بررسی است تا هزینه های مالی و زمانی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: حدود 30 درصد از شبکه توزیع برق تهران فرسوده بوده که برای بازسازی نیاز به هزار میلیارد تومان دارد.

به گفته هاشمی طی 6 ماهه نخست سال جاری برای کاهش تلفات برق 37 میلیارد تومان هزینه شده است که از طریق این کاهش تلفات 44 میلیارد تومان کسب درآمد کردیم.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها