جام جم ورزشی: «من تو قوطی هر بقالی پیدا نمی شوم». این جمله را خوزه مورینیو در سال 2004 به زمان آورد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۷
آقای خاص تمام شد؟

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، بله، واقعا هم همین طور بود. او در قوطی هیچ بقالی پیدا نشد. او آقای خاص فوتبال بود با تمام ویژگی های منحصر به فردش. او همانی است که با استعدادهای و توانایی های خاص مربی گری اش به سرعت تبدیل به یکی از برترین مربیان جهان شد. همانی که مدام با دیگران در حال جنگ است و به ندرت از دیگران تعریف و تمجید می کند. مورینیو همانی است که سلطه عجیبی را در فوتبال اروپا به دست آورد. قهرمانی با چلسی، قهرمانی با اینترمیلان، قهرمانی با رئال مادرید و دوباره قهرمانی با چلسی. اما نشانه های زوال از ابتدای فصل 2016-2015 پدید آمد. ابتدا دعوا با خانم دکتر چلسی و پس از آن تساوی و شکست های پیاپی و ناامید کننده. در واقع در همان بازی نخست فصل هم پیش بینی شد که چلسی این فصل با سرمربی نامدارش مبتلا به سندرم زوال شده است.

حالا مورینیو و چلسی روی دور باخت هستند. آقای خاص فاصله ای با شکست ندارد. رسانه های خانمان برانداز انگلیسی حالا او را از دم تیزترین انتقادات می گذرانند. هر لحظه امکان دارد اخراج مورینیو از چلسی به تیتر یک رسانه ها تبدیل شود. بسیاری می گویند دوران خاص بودن او دیگر تمام شده است و چیزی برای ارائه در فوتبال ندارد.

اما او بیهوده آقای خاص نشد. از خاص بودن او همین بس که با وجود اخراج قریب الوقوع از چلسی اخبار حضور او در رئال مادرید شنیده می شود. این جادوی مورینیو است. اما پاسخ به این پرسش کمی تامل می خواهد. آقای خاص تمام شده است؟ شاید جادوی بزرگ تری از مرد پرتغالی در راه باشد....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها