قابل توجه استاندار و مسئولان

شهری که با باران دریاچه می‌شود + تصاویر

چندین سال است با آغاز بارش باران، سریال آب گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر مراغه تکرار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۰
شهری که با باران دریاچه می‌شود + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سال‌هاست عادت کرده‌ایم که با نخستین باران به جای اینکه از این نعمت الهی لذت ببریم، نگران این باشیم خیابان‌ها و معابر تمام سطح شهر را آب فرا گیرد. نگران آب گرفتگی و مصیبت عبور از دریاچه‌هایی از گل و لای وسط خیابان‌ها هستیم.

اگر مسئولان ذره‌ای به فکر مردم مراغه بودند آن وقت می‌دیدند که باریدن 10 دقیقه باران چطور ساعت‌ها مردم این شهر را کلافه می‌کند.

به خاطر چندین سال خشکسالی باریدن قطره‌ای باران، مردم را خوشحال و شاداب می‌کند اما در مراغه مردم به جای خوشحالی لباس رزم برتن می‌کنند.

مغازه‌داران میدان شهدای طلوع فجر مراغه به خاطر نبود جوی هدایت آب چهار سال با مشکل شدید مواجه هستند و با کمترین بارندگی آب وارد مغازه‌هایشان می‌شود.

اصلا موقع باریدن باران در میدان شهدای طلوع فجر و خیابان قدس آب از پیاده‌رو جاری می‌شود و مغازه‌داران برای رفت آمد به مغازه‌هایشان از پل‌های چوبی (نردبان) استفاده می‌کنند.

سرگردانی مردم در میدان شهدای طلوع فجر و خیابان قدس را نباید از یاد برد.

زمانی که در مراغه بارندگی اتفاق می‌افتد آب کمربندی شرقی را فرا می‌گیرد و به خاطر نبود مسیر مناسب، آب از لاین شرقی کمربندی عبور می‌کند انگار که آب رودخانه‌ای را به آن باز کرده باشی چون آب جوب‌های شهرک ولیعصر مراغه به جوبی یک متر در یک متر در این کمربندی وصل شده است.

استاندار محترم اگر تنها یک بار موقع بارندگی در مراغه بودید آن وقت می‌دید که چطور سه راهی یوسف‌آباد به دریاچه تبدیل می‌شود.

دیروز به خاطر جمع شدن آب باران در میدان شهرداری این میدان به تماشاخانه‌ای برای دیدن عبور ماشین‌ها از آب تبدیل شده بود و ماشین‌ها آب را به اطراف پرت می‌کردند و یا در داخل آب خاموش می‌شدند و مردم از دیدن این صحنه‌ها هورا می‌کشیدند.

دیروز به خاطر باریدن چهار یا پنج میلیمتر باران دریاچه مصنوعی مقابل ترمینال مراغه ایجاد شده بود و مغازه‌داران محله پس از باران ساعت‌ها مشغول تمیز کردن مغازه‌هایشان بودند.

آقایان مسئول ما برای همه گفته‌هایمان از باران دیروز و چهار سال گذشته تصویر داریم و گفته‌هایمان چیزی جز حقیقت نیست و در مراغه مسئولی برای شنیدن حرفهایمان پیدا نکردیم تا دست به دامن شما شدیم ای کاش کمی به فکر مردم مراغه بودید.

جالب بدونید که مراغه در یک منطقه شیب‌دار قرار گرفته و اگر این شیب را نداشت این شهر آن وقت دیدنی بود.

در آخر باید گفت «شهر ما با باران زیبا می‌شود اما اگر زیبا زندگی نکنیم و رعایت کنیم حقوقی را که بر گردن ماست. شهر ما با باران زیبا می‌شود اگر شهرداری نسبت به رفع معایب برخی خیابان‌ها و اصلاح هندسی آن‌ها اقدام کند.

شهر ما با باران زیبا می شود اگر...

-

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها