مدیرکل بحران استان تهران از کشته شدن چهار تن در روستای توچال منطقه پاکدشت و بسته شدن جاده امام رضا (ع) به دلیل طغیان رودخانه های فصلی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۰۲۹
سیل در روستای توچال پاکدشت جان 4 نفر را گرفت

هادی رحمتی در گفت وگو با ایرنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: گل و لایی که توسط رودخانه های فصلی جاری شده هم اکنون موجب بسته شدن جاده امام رضا (ع) شده است.
وی توضیح داد: همچنین مسیر تردد به روستای توچال نیز مسدود شده و نیروهای امدادی در حال فعالیت در این بخش ها هستند.
مدیرکل بحران استان تهران اظهار کرد: وجود گل و لای در جاده امام رضا (ع) موجب شده که برخی اتومبیل ها در این مسیر بمانند و تلاش نیروهای امدادی برای کمک به این افراد ادامه دارد.
رحمتی تاکید کرد: نیروهای امدادی از شهرداری، فرمانداری و هلال احمر در حال فعالیت هستند و نیروهای هلال احمر بخش های نزدیک این منطقه نیز برای همراهی فراخوانی شده و در حال کمک هستند.
شهرستان پاکدشت با 400 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاج احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
۰
۱
حالا به نظر شما باید برای كم آبی دعا كنیم باران بیاید یا دعا كنیم دیگر نبارد؟ دولتمردان ما باید بفهمند كه تو این مملكت نعمت فراوونه و جای این كه هر روز بگند آب هست ولی كم است برند. مدیریتشون و زیر ساختاشونو درست كنند نه اینكه هر روز اعلامیه های بی اساس بدند.دیگه خداوند باید چیكار كنه و آب رو چه جوری برامون بفرسته ؟ فكر كنم وزرای نیرو و سازمان آب توقع دارند خداوند آب بسته بندی شده براشون نازل كنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها