تصادف وسایل نقلیه امری رایج است که متاسفانه در برخی موارد جان سرنشینان آن نیز گرفته می‌شود. گاهی اوقات، احتمال زنده ماندن فرد در یک تصادف نزدیک به صفر است، ولی آن شخص از تصادف جان سالم به در می‌برد. در ادامه قصد داریم چند مورد این چنینی را به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۰
انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند + تصاویر

به گزارش جام جم سرا به نقل از فرادید، کالب ویتبی در اتوبانی در اورگن آمریکا مشغول رانندگی بود که با خودروی خود به پشت یک تریلی زد. او زنده ماند و فکر می‌‎کرد که یک تصادف معمولی است، اما اشتباه می‌‎کرد.

مردی که بین دو تریلی گیر کرده بود

پس از اولین برخورد، کالب ویتبی متوجه شد که از پشت سر یک تریلی دیگر به او نزدیک می‌شود. آن تریلی به او نزدیک شد و از پشت سر به خودروی او زد. همه چیز سریع اتفاق افتاد و کالب همچنان سوار خودروی خودش بود. او بین دو تریلی گیر کرده بود. خودروی کالب از جلو و عقب کاملا جمع شده بود. او مرگ را جلوی چشمانش می‌دید، اما در نهایت با چند خراش سطحی و کبودی از صحنه تصادف بیرون کشیده شد.

خلبان از صحنه سقوط هواپیما زنده بیرون آمد

مرگ ناشی از تصادفات خودرو رایج‌ترین دلیل مرگ و میر وسایل نقلیه است، اما همه می‌دانند که سقوط هواپیما می‌تواند بسیار دردناک‌تر باشد.

در ماه مه سال 2014 میلادی، کنترل هواپیما از دست خلبان خارج شد و هواپیما بر روی یک ساختمان مسکونی سقوط کرد. خلبان اما بدون هیچ آسیبی از هواپیما خارج شد و خوشبختانه در آن لحظه کسی داخل ساختمان نبود. خلبان از اینکه زنده مانده بود بسیار سرخوش بود، اما کمی بعد صاحب خانه از او شکایت کرد.

پسری که زیر ماشین رفت ولی زنده ماند

در برزیل تصادفی رخ داد که یک خودروی در حال حرکت به یک خودروی پارک شده برخورد کرد. خانمی 56 ساله به همراه نوه‌ی 5 ساله‌اش در پیاده‌رو مشغول پیاده‌روی بودند.

خودروی پارک شده هر دوی آن‌ها را زیر گرفت که پسر پنج ساله به شکلی باورنکردنی پس از تصادف بلند شد. او کمی سرگیجه داشت اما هیچ آسیبی ندیده بود. پسر نزد مادربزرگش می‌رود. او نیز سالم است. با این حال، هر دوی آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند و در نهایت مرخص شدند.

سقوط از پرتگاه

سقوط از ارتفاعات می‌تواند جان شما را بگیرد. اگر کسی از ارتفاعِ بیش از چهار طبقه سقوط کند، احتمال آسیب دیدنش بسیار زیاد است. تیموتی مازورچزاک از ارتفاع 18.5 متریِ لبه‌ی یک پرتگاه سقوط کرد، اما حتی یک خط هم بر روی بدنش نیفتاد.

مازورچزاک همراه یکی از دوستانش در پارک ملی لِچورث در نیویورک مشغول قدم زدن بود که یک مرتبه زیر پایش خالی شد. پس از دو ساعت تلاش، او سرانجام نجات داده شد. البته پلیس پارک به دلیل عدم رعایت قوانین مرتبط با پیمودن مسیرهای مجاز، او را جریمه کردند.

دوچرخه سوار شجاع

دوچرخه سواری در خیابان‌های شهری تا اندازه‌ای خطرناک است. هشیار بودن دوچرخه‌سوار تا حد زیادی می‌تواند از خطرات احتمالی بکاهد، اما خطر همیشه در کمین است، چرا که در اغلب موارد، رانندگان دیگر به دوچرخه‌سواران اهمیت نمی‌دهند.

یک دوچرخه سوار روسی هنگام عبور از چهارراه بین یک خودروی سواری و ماشین سنگین گیر کرد، اما زنده ماند. تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که این دوچرخه سوار به شکل معجزه‌آسایی زنده ماند.

ورود گارد ریل به شیشه جلو

زمانی که شی‌ای با سرعت بالا وارد اتاق اتومبیل می‌شود، باید منتظر بدترین اتفاق ممکن ماند. روی ماهاموتسا، فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی، با سرعت بالا مشغول رانندگی بود که خودرویش با گارد ریل کنار جاده برخورد کرد و گارد ریل وارد اتاق خودرو شد. او در این تصادف زنده ماند. گارد ریل مانند یک سیخ کباب وارد ب ام و او شده بود.

درگیری با گاومیش

گاومیش آمریکای شمالی یک بار در آستانه‌ی انقراض قرار گرفت، ولی این مشکل دیگر برطرف شده است. مردی تصمیم گرفت تا نزدیک گاومیش 680 کیلوگرمی شود، اما گاومیش چندان از تصمیم آن مرد استقبال نکرد. گاومیش به آن مرد یورش برد و چندین مرتبه او را به حصار کوبید. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که آن مرد به دلیل خونریزی داخلی جان داده باشد، اما آن مرد بدون هیچ مشکلی بلند شد و از گاومیش دور شد. البته مرد از کار خود خجالت کشیده بود و فهمید که دیگر نباید با گاومیش شوخی کند.

مردی که خودرویش نصف شد

شخصی که دوست داشت راننده مسابقات اتومبیلرانی شود، بسیار شانس آورد که زنده ماند. این راننده تایلندی با خودروی لامبورگینی گالاردوی خود مشغول رانندگی بود که بر حسب اتفاق، خودرویش به دو نیم تبدیل شد. راننده خودروی هیچ آسیبی ندید. او می‌گوید که به دلیل چشم زخمی که به تن داشت، زنده مانده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها