به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عقاب افشان، با توجه به بازنگری استاندارد خدمات پس از فروش از سوی اسکانیا سوئد و ارتقای آن به «DOS4» برای رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان، شرکت عقاب افشان به عنوان نماینده رسمی اسکانیا در تولید اتوبوس در ایران ملزم به بروز رسانی استاندارد های اجباری خدمات پس از فروش شد در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش نمایندگی های عقاب افشان در دورترین نقاط ایران، این شرکت موفق شد این استاندارد را در مراکز خدمات پس از فروش خود ارتقا دهد.
استاندارد «DOS4» اسکانیا چهارده تعهد را از سوی نمایندگی های شرکت اسکانیا به مشتریان می دهد.
ارزیابان شرکت اسکانیا سوئد پس از بازرسی های مستمر از مراکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان، این شرکت را محق دریافت این استاندارد دانستند.
استاندارد عملکرد نمایندگی اسکانیا (DealerOperating Standard) معیاری است که محقق شدن سطح انتظارات مشتری را اندازه گیری می کند.
این استاندارد در سال 1996 تدوین شد و در طول حدود یک دهه 4 بار بازبینی شده است.همه نمایندگی های اسکانیا در سراسر جهان ملزم به اجرای این استاندارد در مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود هستند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد