مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: براساس تصمیمی که تاکنون اتخاذ شده، سازمان حج و زیارت برای اربعین امسال ثبت‌نام کاروانی ندارد و فعالیت‌های خود را در حوزه پیاده‌روی زائران متمرکز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۴۸۸۳۱

به گزارش تسنیم، محسن نظافتی با بیان این‌که جلسات ستاد دائمی اربعین با حضور نمایندگان شش دستگاه، هر دو روز یک‌بار برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این جلسات، دستگاه‌های مختلف به‌منظور ساماندهی اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی(ع)، با هم مشورت و برنامه‌ریزی می‌کنند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت درباره پیش ثبت‌نام ویژه اعزام به عتبات عالیات توضیح داد: بر اساس تصمیمی که تاکنون اتخاذ شده، قرار است در ایام اربعین امسال، سازمان حج و زیارت کاروانی نداشته باشد و به ساماندهی اعزام‌های مردمی کمک کند.

نظافتی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت سعی می‌کند در ایام اربعین حسینی(ع)، تمرکز خود را بر ارائه بیشتر و بهتر خدمات در مسیر پیاده‌روی زائران، موکب‌ها و مباحثی مانند گمشدگان بگذارد تا این حرکت مردمی، مانند سال‌های گذشته هرچه باشکوه‌تر برگزار شود. مدیرکل عتبات‌عالیات سازمان حج و زیارت توضیح داد: اعزام‌های سازمان حج و زیارت به عتبات، بعد از ایام اربعین حسینی(ع) آغاز می‌شود که آن هم نیاز به پیش‌ثبت‌نام ندارد و مردم می‌توانند با ثبت‌نام در کاروان‌های دارای مجوز از سازمان حج، به عتبات مشرف شوند. به گزارش فارس، مدیرکل عتبات‌عالیات سازمان حج و زیارت از پیش‌ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ هزار متقاضی سفر به عتبات در ایام اربعین در سامانه سماح خبر داد و گفت: اسکان و حمل و نقل زائر در این ایام به عهده خود زائر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها