هشدار هفته

استفاده از سیستم هشدار و صندوق امانات در کاهش سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خصوص جلوگیری از سرقت منزل به شهروندان هشدار داد.
کد خبر: ۸۴۵۳۲۳

سرهنگ خالقی اظهار کرد: افراد برای ساخت و ساز منازل هزینه‌های زیادی متحمل می‌شوند و باید دراین زمینه به فکر هزینه اندکی برای پیشگیری از سرقت و امنیت آن نیز باشند.

وی تصریح کرد: تجهیزاتی که می‌تواند دراین زمینه به مردم و شهروندان کمک کند سیستم هشداردهنده سرقت است که از قدیم مورد استفاده بوده است؛ شهروندان باید منازلشان را به این سیستم هشداری تجهیز کرده و موقع خروج از منزل هم این سیستم را فعال کنند؛ چرا که در پیشگیری و کاهش سرقت موثر است.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: از وسایل دیگر که می‌تواند به پلیس و شهروندان در شناسایی و کشف سرقت کمک کند استفاده از دوربین‌های مداربسته در محل است که باید توجه داشته باشیم زاویه نصب دوربین به شکلی باشد که در شناسایی سارقان به پلیس کمک کند.

وی گفت: منازل نمی‌تواند محل مناسبی برای نگهداری اموال بی شمار باشد و نباید صرف داشتن قفل و استفاده از وسایل باز دارنده، اموال بسیاری از جمله طلاجات یا وجه نقد را داخل منزل نگهداری کرد و باید از صندوق امانات بانک‌ها استفاده کرد که این امر در پیشگیری از سرقت به شهروندان کمک می‌کند.

خالقی به شهروندان هشدار داد: برای پیشگیری از انواع سرقت‌ها به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشید؛ در این راستا هم می‌توانید از نظر کارشناسان پلیس استفاده کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها