مدت سرپرستی فرزاد طالبی در دفتر موسیقی به پایان رسید؛

آیا سرپرست؛ مدیرکل می‌شود؟

پیروز ارجمند معتقد است فرزاد طالبی از زمانی که به عنوان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر موسیقی از سوی مرادخانی معرفی شد درواقع خودش گزینه اصلی برای مدیرکلی دفتر موسیقی بوده است.
کد خبر: ۸۴۵۰۷۱
آیا سرپرست؛ مدیرکل می‌شود؟

به گزارش جام جم نوا به نقل از ایلنا، دوره‌ سه ماهه‌ سرپرستی فرزاد طالبی در دفتر موسیقی 6 روز است که به پایان رسیده و هنوز شرایط دفتر موسیقی نامشخص است. همچنین معاونت هنری تاکنون هیچگونه اظهارنظر مشخصی درباره برنامه‌هایش برای دفتر موسیقی و سمت مدیریت آن نداشته است.

14 تیر ماه حکم سرپرستی فرزاد طالبی در دفتر موسیقی از سوی علی مرادخانی (معاون هنری وزیر ارشاد) ابلاغ شد. فرزاد طالبی در طول سه ماهه گذشته در سکوت کامل فعالیت‌های خود را انجام داده و به هیچ وجه پاسخگوی رسانه‌ها و افکار عمومی نبوده است. عدم پاسخگویی سرپرست دفتر موسیقی و معاونت هنری؛ فضایی پر از ابهام را پیرامون سیاست‌های کلان موسیقی ایجاد کرد و هنوز مشخص نیست که این سیاست تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

اما پیروز اجمند (مدیرکل سابق دفتر موسیقی) در گفت و گو با ایلنا؛ درباره ورود فرزاد طالبی به دفتر موسیقی و حمایت معاونت هنری از این انتصاب به عنوان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر موسیقی می‌گوید: من پیش از انتخاب آقای طالبی گزینه‌هایی را به آقای مرادخانی پیشنهاد دادم که هیچکدام از سوی ایشان پذیرفته نشدند درحالی که فکر می‌کنم چهره‌های متخصص و شناخته شده‌ی دیگری بودند. درواقع انتخاب آقای طالبی بدون هماهنگی من صورت گرفت و ایشان به من تحمیل شد.

او ادامه می‌دهد: آقای طالبی درحالی در دفتر موسیقی مستقر شدند که من هیچ نظارتی بر ایشان نداشتم و از همان ابتدا معتقد بودم که آقای طالبی صلاحیت حضور در چنین سِمَتی را ندارند. اما از همان زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه آقای طالبی مدیرکل بعدی دفتر موسیقی هستند به گوش می‌رسید. هرچند شخص معاونت هنری در این‌ باره سکوت به خرج داد اما فضای موجود در معاونت هنری و خانه موسیقی به گونه‌ای بود که مشخص می‌کرد فرزاد طالبی گزینه اصلی بعدی برای مدیر کلی در دفتر موسیقی است.

پیروز ارجمند همچنین اضافه می‌کند: نکته جالب درباره آقای طالبی این است که ایشان در همان زمان که سمتِ معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر موسیقی را داشتند؛ جلسه‌ای با خانه موسیقی برگزار کردند و مورد تایید هیئت مدیره خانه موسیقی هم قرار گرفتند. من فکر می‌کنم با توجه به اتفاقاتی که در زمان مدیریت من افتاد؛ به زودی حکم مدیریت کل دفتر موسیقی به آقای طالبی داده شود.

مدیرکل سابق دفتر موسیقی همچنین در پایان می‌گوید: به اعتقاد من؛ ایشان صلاحیت و شناخت درستی در زمینه موسیقی ندارند. دفتر موسیقی نیازمند مدیر متخصص است و اگر اینگونه نباشد به همان حرکت لاک‌پشتی خود ادامه می‌دهد. من در جلسه‌ای خصوصی با آقای جنتی درباره دخالت برخی مشاوران این دفتر در جریان امور دفتر موسیقی صحبت کرده بودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها