جام جم آنلاین: یک «قاتل مزدور» ژاپنی که بدون انجام دادن تعهداتش با پول یک مشتری زن که او را برای قتل رقیبش اجیر کرده بود فرار کرده و قرارداد قتل را اجرا نکرده بود توسط یک دادگاه توکیو به 2 سال و نیم زندان قطعی محکوم شد!
کد خبر: ۸۴۳۹۶

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، تاکاهارو تابه «قاتل مزدور» کلاهبردار در سپتامبر گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود.مشتری زن که او را برای قتل رقیبش اجیر کرده بود ساده لوحانه به اداره پلیس مراجعه کرده و از قاتل بدقول شکایت کرد!
زن به پلیس گفت: 7 ماه پیش 15 میلیون ین (معادل 110 هزار یورو) به قاتل مزدور پول داد تا همسر مردی که به او قول ازدواج داده بود را به قتل برساند اما قاتل به تعهدش عمل نکرده است!
این زن که یک مامور آتش نشانی 32 ساله است نیز توسط پلیس دستگیر شد.با این حال دادگاه این زن را به دلیل شرایط روانی اش و اینکه طرح قتل او با هیچ یک از قواعد قانونی آغاز به ارتکاب قتل مطابق نبود ، متهم نشناخت.
تاکاهارو تابه 40 ساله «قاتل مزدور» کلاهبردار از طریق یک سایت اینترنتی مشکوک که ادعای تخصص در اجیر کردن «قاتلین مزدور» را دارد با این زن ارتباط برقرار کرده بود.
دادگاه توکیو او را به اتهام کلاهبرداری با قصد قبلی مجرم شناخت اما به دلیل اینکه تشخیص داد مرد کلاهبردار به هیچ عنوان قصد اجرای قرارداد قتل را نداشته اتهامات سنگینتری را علیه او مطرح نکرد و تابه «قاتل قلابی» را فقط به 2 سال و نیم زندان قطعی محکوم کرد!

نگهداری جسد شوهر در چمدان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها