اعضای باندی که پس از قتل راننده تریلر حامل خودرو، شش دستگاه پژو سرقت کرده بودند، در عملیات پلیسی در شمال کشور شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۳۳۸۷
قتل راننده با انگیزه سرقت محموله خودرو

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر یکشنبه یکی از اهالی منطقه کارسالار سوادکوه جنوبی هنگام عبور از جاده فرعی این منطقه با دیدن جسد مردی لابه‌لای علف‌های کنار جاده، موضوع را به مرکز فوریت ‌های پلیسی 110 خبر داد. دقایقی بعد ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند جسد متعلق به مردی است که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات هویت مقتول به نام علی 39 ساله شناسایی شد. با تحقیق از خانواده وی مشخص شد او ساعت 23 شنبه شب خانه‌اش را در قائمشهر ترک کرده تا به تهران برود و شش دستگاه خودروی پژوپارس را ازکارخانه تحویل گرفته و به دفتر یکی از نمایندگی‌های خودروسازی منتقل کند که پس از تحویل گرفتن خودروها در حال بازگشت بوده که ناپدید شده است. جستجو‌ها ادامه داشت تا این‌که ساعاتی بعد تریلی مقتول که شش دستگاه خودروی بارگیری شده روی آن سرقت شده بود، در حاشیه جاده پیدا شد.

در ادامه تحقیقات پلیس ردپای دو مرد به نام‌های توحید 30 ساله و سعید 26 ساله در این جنایت به‌دست آمد و آنها که ساکن شهرستان قائمشهر بودند، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند. متهمان دوشنبه شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند. این دو با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند از چندی پیش متوجه شدیم مرد راننده در زمینه انتقال خودرو از کارخانه به دفاتر نمایندگی فروش فعالیت دارد. با اطمینان از این‌که وی قصد انتقال شش دستگاه خودروی پژو را دارد تصمیم به سرقت این محموله گرفتیم و با کمک یکی از دوستانمان به‌نام رضا 32 ساله اورا تعقیب کردیم و با سد کردن راه راننده، رضا او را با چاقو به قتل رساند و بعد تریلی را با محموله‌اش سرقت و سپس تریلی خالی را در حاشیه جاده رها کردیم.

با اعتراف متهمان، عامل جنایت تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که مخفیگاه او در جاده منتهی به شهرستان آستارا به‌دست آمد. ماموران به محل فوق اعزام شده و در جریان تعقیب و گریز، خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیرکردند. او نیز با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به قتل راننده با انگیزه سرقت اعتراف کرد.تاکنون دو دستگاه ازخودروی‌های سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شده است.

تحقیقات برای کشف چهار خودروی سرقتی و مشخص شدن دیگر جرایم اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها