شبکه آی‌فیلم سریال بوعلی سینا را با کیفیت HD نمایش می‌دهد

حکایت ناگفته‌های حکیم

شبکه تلویزیونی آی‌فیلم سریال‌های خط، مدرسه‌ مادربزرگ‌ها و بوعلی سینا را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
کد خبر: ۸۴۲۳۷۸

مجموعه «مدرسه‌ مادربزرگ‌ها» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از امروز در فهرست سریال‌های شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است. این مجموعه محصول سال 1375 است و فیلمنامه آن را کامبوزیا پرتوی و نسرین دوشیری نوشته‌اند.

در مدرسه مادربزرگ‌ها چند خانم میانسال، معلم جوانی دارند که هربار با هم اتقاقات تازه‌ای برایشان رخ می‌دهد. در این مجموعه بازیگرانی چون مرحوم مهری ودادیان، مرحوم فرخ‌لقا هوشمند، مرحوم مهری مهرنیا، مرحوم پروین‌دخت یزدانیان، پری امیرحمزه، گیتی معینی، مهین علیزاده، آزیتا لاچینی، مژگان عظیمی، مریم سعادت، مهوش وقاری و الهام پاوه‌نژاد بازی کرده‌اند. این سریال هر روز ساعت 16 و 30 از آی‌فیلم پخش می‌شود و ساعت 30 دقیقه بامداد و 8 و 30 دقیقه روز بعد تکرار می‌شود.

مجموعه‌ تلویزیونی «خط» به کارگردانی عباس رنجبر هم از سه‌شنبه ساعت 21 و 30 دقیقه پخش خواهد شد. این سریال سیر و سلوک فردی به نام سیاوش سالار را روایت می‌کند که بر اثر آشنایی با دختری به نام سوگند دچار تغییر و تحول می‌شود. کامران تفتی، آشا محرابی، محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری و سیاوش طهمورث از بازیگران این سریال هستند. سریال خط در ساعت‌های 5 و 30 دقیقه صبح و 13 و 30 دقیقه روز بعد تکرار می‌شود.

شبکه آی‌فیلم همچنین سریال تاریخی بوعلی سینا را برای مخاطبان خود تدارک دیده که از 28 مهر ساعت 21 و 30 دقیقه به تماشاگران این شبکه ارائه خواهد شد.

امین تارخ در نقش ابوعلی سینا، مرحوم فیروز بهجت‌محمدی، مرحوم جمشید لایق، اسماعیل محرابی، چنگیز وثوقی و سرور نجات‌‏اللهی از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها