پسر حاکم دبی سکته نکرد کشته شد

احمدی نژاد احساس تکلیف کند، می آید

مشاور رئیس جمهور سابق گفت: آقای احمدی نژاد در رابطه با فعالیت های انتخاباتی، ادای تکلیف می کند؛ اگر تکلیفی برای ایشان به وجود بیاید، انجام وظیفه می کند و این فقط مربوط به انتخابات نیست.
کد خبر: ۸۳۷۵۸۲
احمدی نژاد احساس تکلیف کند، می آید

به گزارش مهر، علی اکبر جوان فکر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله خزعلی در مدرسه عالی شهید مطهری، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره برنامه رئیس جمهور سابق برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ۹۶، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس هیچ حضوری ندارد.

مشاور رئیس جمهور سابق ادامه داد: البته ایشان اعلام کرده است که فعلاً برنامه ای برای انتخابات ندارد و در حال حاضر تنها تلاش وی، تبیین گفتمان امام و آرمان های انقلاب است و هیچ هدف دیگری در حال حاضر برای آقای احمدی نژاد اولویت دارتر نیست.

جوان فکر در پاسخ به این سوال که آیا آقای احمدی نژاد از فهرست انتخاباتی مشخصی حمایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: نه، چنین چیزی در برنامه ایشان نیست.

وی درباره وضعیت حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نیز تصریح کرد: ایشان باید به تکلیف برسد؛ در حال حاضر هیچ تکلیفی احساس نمی کند.

بازداشت به‌ خاطر موبایل

سخنگوی حزب دموکرات کردستان عراق از بازداشت 127 نفر در موصل به دست گروه تروریستی داعش به علت استفاده از تلفن همراه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعید مموزینی" روز شنبه اعلام کرد؛ گروه تروریستی داعش 127 نفر را در موصل به علت استفاده از تلفن همراه بازداشت کرده است.

وی در گفتگو با پایگاه خبری سومریه نیوز، با بیان اینکه داعش از تحرکات مردم علیه خود بسیار هراسان است، گفت: این گروه تروریستی به همین علت تدابیر شدیدی علیه مردم در شهر موصل اتخاذ کرده است.

گروه تروریستی داعش از ژوئن 2014 شهر موصل و مناطق دیگری از عراق را اشغال کرده و علاوه بر کشتار فجیع مخالفان، قوانین و مقررات سختی را برای شهروندان ساکن در مناطق تحت اشغال خود اعمال می کند.

پسر حاکم دبی سکته نکرد کشته شد

پایگاه خبری یمنی پرس اعلام کرد: برخلاف ادعای سکته قلبی پسر ارشد حاکم دبی ، وی در استان مأرب یمن در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده است.

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری یمنی پرس نوشت: منابع آگاه به یمنی پرس گفتند؛ راشد بن محمد پسر راشد آل مکتوم حاکم دبی در قالب گردانی از سربازان در مأرب بود و به همراه شمار زیادی از مهاجمان و مزدوران دوشب قبل در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده است.

این منابع گفتند؛ خبر مرگ پسر حاکم دبی بر اثر سکته قلبی یک دروغ برای فریب افکار عمومی در امارات است که علیه خاندان حاکم در امارات قیام کرده‌اند و خواستار عقب نشینی نیروهای اماراتی از یمن و توقف اعزام اماراتی ها برای جنگ به یمن هستند.

این منابع افزودند درگیریهای شدیدی دیروز شنبه بین ارتش و کمیته های مردمی از یک طرف و مهاجمان از طرف دیگر در منطقه « تبه المصریین » در مأرب رخ داد و نیروهای یمنی از آتشبار شدید توپخانه‌ای استفاده کردند و نیروهای مهاجم با وجود پوشش گسترده هوایی جنگنده های متجاوزان نتوانستند پیشروی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها